commode angst

Zins een anderhalve week heeft ethan op eens angst voor de commode eerste instantie was het alleen zitten en staan maar zins een 3 dagen ook liggen hij brult dan alles bij elkaar en grijpt zich helemaal aan je vast en verkrampt dan helemaal met zijn lichaam.

We dachten eerst misschien last van hoogtevrees maar ja hij staat wel een op de bank en vind het ook geweldig om in je nek te zitten tijdens wandelingen dus hoogtevrees zal dan niet kloppen.

We zijn te einde raad we verschonen heb al zo veel mogelijk beneden om de commode drama te ontwijken.

Heeft een van jullie tips?

een speeltje boven zijn hoofd als afleiding en anders gewoon zittend aankleden. ik droog antonio nu ook vaak in de douche af en doe hem daar een schone luier aan. wellicht een idee voor je. lastig hoor

Zitten vind hij de commode ook eng zelf afleiding helpt niet na het douchen doe ik sowieso alles in de badkamer..
Ik dat al te denken hij is zins die tijd is door een sprongetje zou het iets te maken hebben dat hij in ziet dat hij kan vallen ofzo iets

och das wel vervelend zeg, voor Ethan natuurllijk ook.
Moet zeggen dat jou redenatie over dat sprongetje wel heel goed kan natuurlijk.
Ik gebruik de commode alleen nog bij het uit bad komen verder ook niet..
Hier net als bij Kelly op bed..
Maar wat al meerdere zeggen ff vermijdenen dan weer proberen of gewoon helemaal niet meer gebruiken...

Wij gebruiken de commode alleen in de ochtend.. Hij komt smorgens nog altijd vroeg voor een papfles en slaapt daarna verder dus beneden of op ons bed is niet echt een optie maar misschien de verzorgingskussen op de grond lekker ipv op de commode..

Bedankt voor de tips

Terug
Bovenaan