Commode: ik ben 1.63 lang

Hoi allemaal,

Ik heb een vraag. Ik ben mij aan het orienteren op een commode.
Ik ben 1.63 en mijn partner is 1.83.

Wat is een goede lengte voor een commode voor ons?

Ik zal waarschijnlijk er het meest gebruik van maken. Dus het is vooral ook belangrijk dat hij past bij mijn lengte 1.63.

Ik hoor het graag

Groetjes A

Ik ben 1.64 en mijn vriend 1.83. Wij gebruiken de Ikea Hemnes grote ladekast als commode. Ideaal, lekker breed en veel kastruimte.
Deze is voor mij van prima hoogte.

Bij ons vergelijkbaar, wij hebben ook de ikea hemnes. Gewoon in de ikea beiden even ervoor gestaan en vonden het prima. Prima hoogte voor mij ook, een te lage commode is echt niet fijn voor mijn man en de wat hogere hemnes is prima voor mij ook

Pff..kwam erachter dat ik wel een zwangerschapshoofd heb. Mijn partner is 1.93 en niet 1.83.  Hij keek me zo verbaasd aan toen ik hem op dit forum liet meekijken. Hahaha best een verschil;)

Nooit nagedacht over een bepaalde hoogte ? zit er überhaupt verschil in?
ik ben 1.62 en mijn man 1.87 dus ook een best verschil. Maar een gemiddelde luier wissel duurt een minuut. En veel luiers worden in de box verschoond, op de bank, in de kinderwagen en onderweg ? commode staat op de slaapkamer, en ga echt niet elke verschoning naar boven lopen (plus peuter die dan beneden de boel afbreekt). gok dat onze baby gemiddeld 1 a 2x per dag op de commode ligt. 

Dan nog moet het goed komen met de (hoogte van) de Hemnes.
Mijn ex was bijna 2 meter, ik 1.64 en wij gingen een keuken uitzoeken, zelfde idee qua hoogte aanrechtblad. En daar zijn we ook uit gekomen ;-)

Terug
Bovenaan