hoi dames...... heb vanavond commode ( staat sinds zaterdag) schoongemaakt en ingericht..... nu zegt iedereen dat ik een vrij grote heb...
ma nu was ik benieuwd na wat jullie er allemaal in hebben of op
ik heb een commode met 2 deurtjes daarnaast 2 plankjes met rieten mandjes onder elkaar daarboven nog een tussenstuk en dan waar kindje op ligt is ook vrij groot en dan een steun( plankje)
achter de kastjes heb ik alle moltons enzz dus benodigheden om bed op te maken... voorraaddoos luierdoekjes.. schoentjes uhm kruikenzakken aankleedkussenhoes en slabbetjes... en rompertjes ( 20 ofsow)
daarnaast in mandje luiers.. op t tussenplankje mandje met sokjes... hydrofiele luiers (24) en washandjes( 12) en spuugdoekjes (15) en en op commode zlef een knuffeltje en bakje met kammetje enz natuurlijk aankleedkussen en bakje met luierdoekjes van zwitsal... en op t plankje staat en bakje met verzorgingsproducten en knuffeltje speelrekje en er komt nog een klein lampje op
ben benieuwd na jullie reacties heb geen goede camera en ben niet handig met fotos o pdeze site te krijgen
liefs miranda
34 wk, 1 dag