Commode mee of niet?

<p>Hoi allemaal,</p><p>In mei verwachten wij ons tweede kindje. Mijn dochter is dan ruim 19 maanden. Wat is handig? Commode mee naar haar kamer en een nieuwe kopen voor de baby? Of de commode op de babykamer laten staan en daar mijn dochter ook verschonen. </p><p>Wat is handig? Wat zijn jullie ervaringen? Hoe lang hebben jullie de commode gebruikt? </p>

Ik denk dat wij een tweede aanschaffen voor ons tweede kindje. Zij schelen straks ongeveer 24 maanden maar wij hebben een kast die er niet echt uitziet als een commode en hij is gewoon handig als opbergruimte ook. Maar ik twijfel inderdaad ook wel.. 

Wij gebruiken de commode niet meer voor onze dochter maar gebruik de commode nu als kast dus staat nog op haar kamer.En voor de 2de die er aankomt een nieuwe gekocht en die kunnen we later misschien ook wel weer als kast gebruiken. 

Ik zou wel een nieuwe kopen. Als je baby licht te slapen en je oudste moet een schone broek zou k dat liever niet op de baby kamer doen

Wij hebben nu voor ons zoontje ( 19 maanden) een hemnes ladekast van Ikea gekocht. Ideale hoogte voor een commode en handig als gewone kast. Al zijn  kleertjes en de luiers enzo passen daar ook in. De commode is naar de nieuwe babykamer gegaan.  

Een nieuwe ? wij hebben die van ons gebruikt tot nu toe ze is inmiddels 4 en ik ben 35 weken zwanger... de commode gaat nu naar de babykamer..maar ik mis hem nu al!Ik vond het ideaal om mij dochtertje haar haren te doen.. zij klimt er zelf op met een krukje ? en door bekkenklachten is de hoogte vd commode ideaal  om haar te helpen met aankleden.. of schoenen strikken..Onze commode is ook wel een leuk ding en stond totaal niet in de weg 

Terug
Bovenaan