commode-verdriet

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Onze Thomas gaat als hij op de commode gelegd wordt, tegenwoordig eerst jengelen of huilen. Geen idee waarom. En met een beetje afleiden stopt ie daar wel weer mee. Wie herkent dit? en wat zou er aan de hand kunnen zijn?

groetjes Ida

Hier precies hetzelfde! Ik denk dat ze die commode gewoon een beetje zat begint te worden. Ze vind het zoieso erg fijn om te zitten en wil helemaal niet meer liggen.
Ik kan me van de oudste herinneren dat die dat ook een poosje gehad heeft.
Hier is het ook met afleiding wel te verhelpen, maar het moet allemaal niet te lang duren.
Sil

Hier ligt ook een heel arsenaal aan afleiding rondom de commode. Vanaf het begin hebben we al de belletjesslinger van de Hema boven de commode hangen;
Lara kan daar ook zelf bij, dus daar speelt ze heel vaak mee. En dan nog een houten girafje, een tubetje Dentinox, houten letters van d'r kapstokje, een rolletje luiertape, haarborstel, lintje van de sokkenmand, enz.
Ik laat haar tegenwoordig voordat ik d'r neerleg eerst zelf iets uitkiezen en dan is ze al afgeleid voordat ze ligt. Werkt redelijk goed!
En ik probeer de dingen die ik haar zittend aan kan trekken ook zo te doen; dat scheelt weer "lig-tijd" voor haar. Dus shirtjes en truitjes, eventueel sokken...

Hoi,

Een spiegel tegen de muur helpt! Tenminste, bij mijn ijdeltuitje.

Groetjes, KT

quote: Jacoline reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-09-2007 20:15:21'));

wat grappig. deze dromenvanger heb ik ook boven de commode hangen werkt echt prima. en inderdaad spiegeltjes blijven interresant. wie is toch dat kleine meisje daar. hihihi

groetjes Jolanda

Hier ligt ook een heel arsenaal aan afleiding rondom de commode. Vanaf het begin hebben we al de belletjesslinger van de Hema boven de commode hangen;
Lara kan daar ook zelf bij, dus daar speelt ze heel vaak mee. En dan nog een houten girafje, een tubetje Dentinox, houten letters van d'r kapstokje, een rolletje luiertape, haarborstel, lintje van de sokkenmand, enz.
Ik laat haar tegenwoordig voordat ik d'r neerleg eerst zelf iets uitkiezen en dan is ze al afgeleid voordat ze ligt. Werkt redelijk goed!
En ik probeer de dingen die ik haar zittend aan kan trekken ook zo te doen; dat scheelt weer "lig-tijd" voor haar. Dus shirtjes en truitjes, eventueel sokken...

Hier ook een heel arsenaal aan afleidingsdingetjes.
Het borsteltje, badthermometer, potje van de sudocreme...noem maar op.
En de badspeeltjes is ook favoriet om te geven...

Nou, inmiddels liggen op onze commode dus ook diverse speeltjes, en het werkt super. Dus allemaal bedankt voor het meedenken en de goede ideeën; we zijn er fijn mee geholpen.

groetjes Ida

Terug
Bovenaan