commode

A

Anoniem

Guest
hey hey

even een vraagje hoor.

hoe moet je dalijk de luier verschonen, als je kindje niet meer op de commode past?
als ik nathalia daar neerleg, is zij langer dan de commode. nu lukt het nog wel, maar denk straks toch niet meer?
aankleden doe ik als ze zit. ze is namelijk nogal bewegelijk en gaat dan met haar voeten lopen schoppen( als ze ligt) en komt ze dus met haar beentjes, want haar voeten liggen buiten de commode, op de rand van de commode.
maar een luier verschonen lijkt me moeilijk als ze op haar billen zit hahaha

mischien beetje vaag verhaal, ik hoop dat jullie t snappen hahaha

liefs, do

Hey Do,

Jeetje...... al bijna niet meer op de commode??!! Dat duurd nog wel even bij Jasmijn. Hoe lang is ze?

Je zou het op bed of op de bank kunnen doen. Zodra ze eenmaal staat kan je het doen terwijl ze staat. Vergt even wat oefening, maar als het je eenmaal lukt is het erg makkelijk.

Succes.

Liefs Trudi (mama van Jasmijn 12-02-2008)

Ik heb mijn oudste tot 2 1/2 jaar op de commode verschoont. Dat ging prima, gewoon benen intrekken, doen ze vanzelf.

Hoi

Onze oudste heb ik tot haar 2 op de comode verschoond en toen had ze geen luier meer aan .
Als ze kunnen staan kun je de luier ook staand verschonen.
Maar echt je kunt de commode nog gewoon gebruiken hoor.

Groetjes

Ik heb een commode maar gebruik hem nooit! Bij mijn oudste in het begin braaf maar ging ik ook al snel niet meer gebruiken.
Ik verschoon altijd gewoon op ons bed of beneden in de box of op de bank. Ik zit dan zelf ook, zo klaar en ik vind het heel handig.

Groetjes Kirsten

Onze oudste (Ilse, 2 jr) verschoon ik nog steeds op de commode en ik kleed ze er ook nog op aan. Wanneer ze niet op de commode ligt piept ze er telkens tussenuit. Of ze blijft niet stil liggen. Het eindigt dan in een gevecht en worstelpartij om ze stil te laten liggen. Voor beide partijen geen pretje. Op de commode weet ze gewoon dat ze aan- en uitgekleed wordt en dat  ze daarna weer kan spelen (het resultaat van consequent zijn). Gaat prima zo!

En een prettige bijkomstigheid: de commode is hoger dan je/haar bed of bank. Ik krijg het hierdoor dus niet in mijn rug.

Voor Stan (6 mnd) ga ik de commode ook zo lang als het kan gebruiken.

Jeske

inderdaad gewoon op bed of op de bank. En soms gewoon zittend op de grond. Dan leg ik haar neer en dan ga ik er zelf voorzitten.
(   ik leg er wel altijd een doek onder ) Mij maakt het nooit zoveel uit waar ik haar verschoon.

Hallo,

Ik gebruik hier de commode nog dagelijks voor onze oudste, net 2 jaar. Bij het aan en uitkleden is dat wel zo handig anders gaat hij er zo vandoor. Ook met verschonen gebruik ik hem nog veel. Mocht ik beneden zijn dat verschoon ik de kinderen ook wel op de bank, maar over het algemeen gebruik ik alleen de commode.
Wat voor commode heb je als ik vragen mag, omdat deze nu al te klein is?

Groetjes Danielle, mv Bente 13.03

Terug
Bovenaan