Comode

Gebruiken jullie de comode nog of veel?

Ik gebruik hem nog wel veel, want met de billen schoonmaken als Jesse heeft gepoept is het daar veel makkelijker op. je kunt er veel beter bij, vind ik.
Als ik jesse douche, kleed ik hem vaak staand aan in de douche, daar is het dan nog lekker warm.
Wat doen jullie?

Gr Linda

Hoi,
hier wordt ook nog gebruik gemaakt van de commode. Zeker voor het verschonen van de luier, is wel zo handig vind ik.
En als we 's avonds in bad zijn geweest wikkel ik Daniëlle in een handdoek en doe ik haar pyjama op de commode aan. En 's ochtends aankleden zelfde verhaal, ook op de commode, dus hier wordt ie nog veelvuldig gebruikt.
Groetjes van Sonja

hoi hoi,
ook wij gebruiken de commode nog heel vaak. Eigenlijk altijd voor het verschonen en aankleden. Ik vind het gewoon makkelijker om dat op de commode te doen, beter voor mijn rug ook ;-)
Wel staat Sarah vaak op de commode bij het aankleden en stapt ze zelf in haar broek. Maar luiers verschonen vind ik echt makkelijker als ze ligt.

groetjes Tamar

ik heb de commode nog nooit gebruikt!
erg he...... hij staat in bram zijn slaapkamer maar doordat wij de badkamer beneden hebben hebben wij voor in onze badkamer een aankleedtafel gekocht en deze gebruik ik nog wel alle dagen
ik gebruik hem voor het verschonen van een poepluier en na het douchen om op aftedrogen en aan te kleden
maar de echte commode is dus nog altijd ongebruikt hier.......zonde eigenlijks

Hier ook iemand die vrijwel nooit de commode gebruikt. Komt omdat ik te lui ben om iedere keer naar boven te lopen om een luier aan te doen. We doen dat gewoon in de woonkamer. En op de badkamer hebben we een tafel gezet waarop we de kids aankleden als ze gebadderd hebben.

Groetjes Baybelle

Hoi hoi,

Wij gebruiken de commode nog dagelijks hoor.
En wij hebben er gewoon 2! Eentje bij Sven boven op zijn kamer en eentje beneden bij ons op de slaapkamer (wij hebben de slaapkamer op de begane grond, grenzend aan de woonkamer). Nu Tim bij ons op de kamer slaapt, wordt de commode beneden helemaal weer intensief gebruikt.
Ik kan dus niet zonder hoor!

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan