Compacte Voedingsstoel babykamer

<p>Hallo,</p><p> </p><p>ik ben op zoek naar een compacte fijne voedingsstoel die ook nog leuk oogt. Heeft iemand suggesties? Comfort gaat wel voor hoe die eruit ziet. </p>

Ik heb schommelstoel Anada van Leen bakker opgeslagen. Die heeft goede beoordelingen en met €130,- niet zo duur vond ik. Maar ik volg even voor misschien wat meer tips.

Wij hebben een lekkere oorfauteuil gekocht, gewoon via marktplaats. En met zo'n textielspray de stoel helemaal schoongepoetst... de stoel zit heerlijk en ik ben blij dat ik zo'n mooie stoel, voor weinig geld heb kunnen vinden via marktplaats ?

Ik zou letten op niet te hoge armleuningen of zonder armleuningen, vooral als je wat kleiner bent zitten deze meer in de weg tijdens het voeden. 
overigens heb ik op 1 hand kunnen tellen hoe vaak ik op de babykamer heb gevoed. Het was veel lekkerder (zowel snachts als overdag) om op mijn eigen bed te liggen/zitten. Op die manier kwam ik zelf ook meer tot rust. Daarnaast sliep mijn dochter de eerste 6 maanden bij ons in de wieg, dus het was ook wat onlogisch om dan snachts op haar kamertje te gaan voeden. 

Ik heb een queen Anne stoel staan, de kleine meid is nu 9 maanden en we hebben er nog nooit in gezeten............de 2e is onderweg, maar dus geen stoel meer voor ons

Terug
Bovenaan