compleet futloos...

Hey meiden!

Ik ben echt zo moe en futloos. Begrijp er echt helemaal niets van... Ik eet en drink goed en rust heeeeel veel. Moest net zelfs met mijn dochtertje zittend de trap af, want de sterretjes beginnen een beetje te vertrouwd te raken... Ik weet wel dat mijn bloeddruk een beetje laag is (tussen 80/100 over 60/65), maar daar zullen de klachten toch niet zo erg door zijn? Iemand nog tips? Dextro neem ik al...

Maandag weer naar vk. Kan ik het ook meteen weer navragen. Vorige zwangerschap helemaal geen last van gehad.

Ik heb trouwens over 45 min een pret echo! Mijn man was niet mee met de 12 weken echo en hij wil heel graag even spieken! Meteen kijken of het echt een meisje wordt, ha ha. Je weet nooit of ze bij 12 weken een foutje hebben gemaakt, hi hi!

XXX

hey meis

vervelend he dat moe zijn, heb het echt weeeeeken achter elkaar gehad, en nu heb ik als nieuwe kwaal dat ik snacht een paar uur lang klaarwakker ben. niks aan! want dan ben ik overdag weer moe. probeer dan niet te slapen want anders kan ik savonds weer niet in slaap komen haha. bloeddruk valt wel mee toch? ik heb meestal 100 over 60 en dat is gewoon goed. neem je ook vitaminepillen? misschien kom je bepaalde vitamines tekort. en anders ff bloed laten prikken

leuk pretecho!! haha het zal toch wel nog steeds een meisje zijn ;) zal toch wat zijn:p wij hadden maandag de 20 weken echo en ik was ook opgelucht dat het nog steeds een meisje was hoor hahahah, je wilt toch ff die extra zekerheid.

veel plezier! xxxx

Hey lieverd,

Wat rot dat je je zo voelt zeg! Ik heb er helaas ook met dagen last van hoor. Dat verhaal van na de eerstre 12 weken heb je weer energie voor 10???? Weet niet wie dat verzonnen heeft maar daar klopt iig geen drol van. Hahaha! Anyhoe: ik denk niet dat je er veel tegen kan doen.....bespreek het idd maandag met je vk en als het nou erger wordt, de huisarts bellen hoor.
Mijn bloeddruk is net zo als de jouwe maar voor een zwangere is dat redelijk normaal en dat zou niet de oorzaak moeten zijn van je heftige klachten.

Leuk!!!!! Pretecho!!!! Het zal vast en zeker nog een meisje zijn :) Begrijp heel goed dat je man ook nog wek even wilde spieken......Je bent er al maar toch veel plezier.

Liefs Lynn.

Heey

Vervelend hè die vermoeidheid...
Vin je bloeddruk ook mee vallen bij mijn controle met 18wk was ie lager...het kan trouwens wel zijn da je door een lage bloeddruk sterretjes ziet. Maar dan zal ie heel laag moeten zijn... Ik heb het een paar jaar geleden gehad, maar viel er dan ook echt bij om smorgens...maar zoals ik zei moet ie dan wel heel laag zijn en vind die van jou niet echt laag...
Zal het in ieder geval bespreken. Heb gister weer controle gehad en ben toen op mijn suiker getest. Van 1 klein bekertje yoghidrink schoot mijn suiker al omhoog en daar kun je ook heel vermoeid van worden...

Enige tegen lage bloeddruk wat ik weet is drop en zout, maar ja dat mag je nu weer niet veel. Verder kunnen je er weinig aan doen...
Maak het bespreekbaar met je vk en geef er zoveel mogelijk aan toe, moet ik ook maar ja is lastig ik weet het.

Leuke echo gehad?

Wat vervelend. Wel navragen bij de verloskundige hoor! Lijkt me enorm eng als je dat hebt.

Wat leuk een pretecho. Ik denk erover om ergens na de 20 weken echo het voor de kinderen te regelen.bij de medische echo's mogen zij niet bij zijn. Dat vind ik alleen maar goed, je zult maar slecht nieuws krijgen.
Ben benieuwd hoe de echo is geweest. En natuurlijk hoe je man het vond.

Hey meiden,

De echo was helemaal goed en we krijgen idd een meisje, ha ha! Was wel grappig geweest als ze nu een jongetje hadden gezegd, hi hi!

Ik had tijdens mijn vorige (recente) zwangerschap heel constant een bloeddruk van 1220 over 80, dus wellicht dat ze daarom nu aangeven dat mijn bloeddruk laag is.. Ik vraag het maandag wel na!

Mijn man vond het ook heel leuk om te spieken :). Toch altijd weer heel bijzonder. Mijn uitgerekende datum was volgens deze echo 27 dec... Maar goed, elke keer is het weer anders. De kleine groeit in elk geval goe en dat is het belangrijkste!

@ Essie: heb er nooit over nagedacht, maar idd je zal maar vervelend nieuws krijgen bij de medische echo en je kids bij je hebben. Leuk als je voor hun nog een pretecho doet!

@Dbby: ik slik idd multi-vitaminen voor zwangere vrouwen.

XXX

heej!
ik lees je verhaal en het kan ook wel eens je hb wezen! ik heb dat nl bij mn 2e zwangerschap gehad, maar vooral erna! ik was extreem moe, duizelig, zag sterretjes, werd er bijna depri van! bleek dat mn hb veel te laag was! ze kunnen het zo met een vingerprikje controleren! dan krijg je zo pillen ervoor. wat je ook kan proberen is Floradix, daar heb je een drankje van en pillen. het dankje is errrr vies vind ik :) maar de pillen zijn goed te doen. dat is gewoon op natuurlijke basis en werkt heel goed als je het goed inneemt! hopelijk voel je je snel beter want dit is niet leuk!!

Terug
Bovenaan