<p>Hoihoi,</p><p>Afgelopen maandag 31 mei ben ik gecuretteerd, dit was allemaal goed verlopen. Ik ben 15 wk zwanger geweest maar helaas een miskraam gehad.</p><p>Op de dag van de curretage zelf nog best wat bloedverlies, maar volgende dag al bijna niet meer. De dagen daarna alleen nog maar hele kleine restjes bruinig bloed, terwijl ze zeiden dat de bloeding nog wel 1 tot 2 weken aan kon houden. Na de curretage ook helemaal geen pijn ervaren, dus dat viel me alles mee.</p><p>Nu sinds donderdag op vrijdag heb ik last van allerlei rare klachten. Pijn bij plassen en vlak voor plassen, soort krampen. Krampen in darmen, links en rechts onderbuik maar ook soms bij middenrif. Ook net temp gemeten en lichte verhoging, dus ik ga in ieder geval morgen gelijk met de dokter bellen. Had wel na de curettage een antibioticakuur gekregen om ontstekingen te voorkomen.</p><p>Maar omdat ik me best wel ongerust voel vroeg ik me af wie hier misschien ook last van heeft gehad. Op Google lees je alleen maar enge dingen ?. Ik hoop dat het niets ernstigs is en hoop binnekort weer zwanger te worden.</p><p>Liefs Femke </p>