Complimentje voor Hilde!!!

A

Anoniem

Guest

Hoi Hilde!

Even wil ik je in de picture zetten!!!

Het valt me op dat jij steeds bij veel verhalen en belevenissen jouw medeleven toont en dat vind ik echt geweldig van je!

Ook bij mijn verhaal stond jou lieve reactie. Het is gaaf dat je dit kunt en ook doet want het geeft veel mensen weer wat steun, zo ook mij.

Natuurlijk reageren veel anderen ook, maar jouw naam kom ik overal tegen, dus een vette knipoog waard!

Geniet lekker ook van je eigen zwangerschap en wellicht oor ik je nog.

Groetjes van Natasja uit Ede.

Helemaal mee eens! Ik ken je dan niet persoonlijk en alleen via het forum, maar kan hier merken dat je supermeeleeft met anderen en echte belangstelling hebt.
Ook hoe je je door je eigen moeilijke tijden heen slaat, vind ik super.
Dus laat dit zonnetje maar even over je schijnen
Veel liefs,
Veerle
Mama van Quinn 22-01

Nog even weer een reactie, want volgens mij heeft Hilde haar complimeentje nog niet gezien!!!

Groetjes, Natasja.

Hoi meiden,

Wat ontzettend lief van jullie! Grappig, ik sta er nooit zo bij stil wat het voor andere mensen betekent wat ik hier schrijf - ik schrijf gewoon wat m'n hart me ingeeft, zal ik maar zeggen :)

Ik had het complimentje inderdaad nog niet gezien, want ik was de laatste tijd zo verschrikkelijk moe dat ik niet zoveel op het forum was. Maar nu ik thuis zit (iets vroeger dan gepland), heb ik weer wat meer rust om een beetje om me heen te kijken.

Heel erg bedankt! Het voelt goed om "gezien" te worden :)
liefs,
~Hilde

Terug
Bovenaan