complimentje..

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,
wil toch even kwijt dat dit een prima forum is, ben zelf niet zo actief, maar check wel regelmatig de topics. Er wordt meegeleefd en gedacht. Goed bezig meiden, als ik wil kan ik hier mijn verhaal/vraag kwijt, sorry dat ik zelf niet altijd reageer...............

stiekum toch een klein vraagje.....................Pap en brood, hoe is bij jullie de introductie gegaan. Bijv. pap van een bordje. Isis  drinkt de avond(pap)fles moeizaam. Ga nu 's ochtends pap van een bordje geven, ben benieuwd........
knuffie aan jullie kleintjes,
x Esther (mv Isis, 29-11-06)  

Ja, het is gelukkig erg gezellig hier!
Pap gaat hier goed, als het maar de kant en klare pap van bambix is. Hier hoef je alleen water bij te doen. Deze smaakt lekker zoet! Ik geef het tussen de middag ipv brood, want dat wil nog steeds niet echt.
Ja, wit brood wil madam, maar ze poept al zo moelijk, dus ze leert maar gewoon bruin brood eten.
Succes
Sil

Hallo,

Wat goed dat je een keer een complimentje geeft, ben het helemaal met je eens. De sfeer is hier eigenlijk altijd goed.

Maar goed je vraag: wij geven nu al een tijdje pap van een lepeltje bij het ontbijt. Wij hebben dat gewoon opeens gedaan. We zijn begonnen op een donderdag, omdat we dan 4 dagen achtereen konden proberen. JE bent er wel iets meer tijd mee kwijt, Stijn doet ongeveer 20 minuten over ( fles heeft hij binnen 10 minuten leeg).

En brood eigenlijk ook van de ene op de andere dag. Gewoon eens een keer geprobeerd en dat ging heel goed.

Gewoon rustig een keer proberen denk ik.

Carina

Wij beginnen de dag met pap uit de fles. We zijn 's ochtend te lui om een boterham te geven (erg he). Tussen de middag 1 boterham. Krijgt Thomas al sinds hij zeg maanden is. Gewoon begonnen en ging gelijk goed. De korstjes ook meesnijden en die dan dopen in melk. Na de boterham nog wat pap. 's avonds dus warme hap en om 22.00 uur nog een fles pap. Ergens tussendoor op de dag nog een flinke fruithap en 120 ml diksap.

Hey!!!!

Wat ook leuk is van dit forum; er is elke dag wel wat nieuws!!! Maar ff   to the point; wij zijn ook van de ene en de andere dag 's ochtends met het bordje begonnen en het ging meteen heel goed!!! Gewoon proberen dus....

x memke

O ja! Brood ook gewoon proberen , hebben wij ook gedaan! Het gat wel heeeeel langzaam hoor!!! hihihi!!

hoi esther,

wij geven s'morgens bambix uit een fles, ik ben daar gewoon mee begonnen en dat ging goed, nog niet van een bordje want dat neemt s'morgens wat meer tijd in beslag en ik ben niet zo'n ochtendmens, dus dan heb ik iets meer tijd om de oudste te helpen, en brood zijn we ook zo mee begonnen , eerst met een half sneetje en een paar dagen later een hele, nu eet hij ong 2 sneetjes brood op tussen de middag, gewoon proberen denk ik,

groetjes susanne

Terug
Bovenaan