computer overbelast!

Hoi lieve meiden,

Ik had een heel verhaal geschreven maar het schijnt op dit moment een probleem te zijn om te reageren op een bericht je wordt er dan helemaal uitgegooit.
Beetje jammer!!!
Maar goed ik heb een prachtige echo gehad hartje klopte en mijn kruimel was al 1 cm.
Heb het erg druk gehad en ben de hele tijd ontzettend moe vandaar een late reactie sorry.
Hoe gaat het bij jullie?

Liefs Pupke
7 weken 4 dagen

Fijn een berichtje van je te zien!
En helemaal top dat het een positief berichtje blijkt te zijn, eerlijk gezegd begon ik me zorgen te maken...en ik niet alleen volgens mij ;-)
Nu voorzichtigjes gaan genieten dan maar hè?

groetjes Sas

hey Pupke,

we begonnen ons idd al zorgen te maken.. fijn dat alles goed is met je/jullie!
Pff.. ik word ook gek vh forum, ben je gezellig aan t reageren, krijg ik elke keer foutmeldingen! heeel irritant!

Maar hopelijk is dit nu voorbij!

Hier alles goed hoor!!

Gr. Saskia (10wk, 4dg)

O heerlijk Pupke, wat zal je blij zijn! Hopelijk stelt het je wat gerust en kun je gaan genieten. Wanneer mag je weer terugkomen?

Ik heb dinsdag mn 2e echo, waarbij de termijn wordt vastgesteld, ben benieuwd!

groetjes Karin

Hoi Karin,

Deze week is voor mij gewoon ontzettend lastig en onzeker omdat bij de vorige zwangerschap in deze week mis ging.
Ben erg blij als ik maandag een echo krijg en wat meer zekerheid heb.
Na de nekplooimeting 9 februari zal ik pas echt kunnen genieten!
Nog 1 maand geduld hebben duurt wel lang opeens.
Hoe ver ben jij Karin?
Spannend he die echo?
Laat je weten hoe het bij jou ging?

Liefs Pupke

Hoi Pupke,

Ja het blijft toch spannend en je leeft dan steeds van echo naar echo. Zeker als het vorige keer mis ging in deze week, dan komt dat nu vast weer helemaal naar boven. Herkenbaar, ik heb zelf ook een miskraam gehad.
Deze eerste weken duren idd lang he. Maar je hebt al een kloppend hartje gezien en dat is echt een goed teken! Veel succes maandag, laat je ook weten hoe het was?

groetjes Karin
(9 weken, 5 dagen)

Terug
Bovenaan