Conceive plus

<p>Goedemiddag dames, </p><p>Wij zijn bijna een jaar bezig om zwanger te worden, nu het na 11 rondes niet gelukt is wordt ik er zo langzamerhand toch wel onzeker van.. </p><p>Nu kwam ik op internet tegen Conceive plus, niet dat het een wonder middel is maar baat het niet schaad het niet denk ik dan maar. ik heb het zojuist binnen gekregen en gaan er volgens maand mee aan de slag. </p><p>Als het deze ronde dus niet gelukt is gaan we de huisarts bellen voor verder stappen. </p><p>Zijn er nog meer  meiden die al eventjes bezig zijn en ook een afspraak hebben bij de huisarts en die er over willen praten zo kunnen we elkaar toch een beetje steunen :) </p><p> </p><p>Liefs, </p><p>Nelly </p>

Hoi Nelly
Wij zitten nu in ronde 9 in ronde 5 heb ik een vmk gehad. Wij hebben ook conceive plus gehaald onder het mom van baat het niet schaad het niet. Helaas heeft het de vorige ronde niet geholpen maar wij gaan er deze ronde gewoon weer voor. Wij hebben vanwege klachten al een afspraak staan bij de gynaecoloog maar dat duurt nog wel even voor wij daar terecht kunnen gezien er hier ongeveer 2 a 3 maand wacht tijd hebben. Wanneer is jou nod? En gebruik je ovulatietesten?
Liefs Merel 

Hee nelly,
Wij wachten mn deze maand mn NOD af, aanstaand weekend. En daarna willen we een afspraak maken bij de ha. Als deze ronde niet gelukt is gaan we naar ronde 14 helaas.
Wij hebben 1 maand dat glijdmiddel gebruikt, heeft toen niet geholpen, maar eerlijk gezegd niet consequent genoeg... wij hebben t op dat moment te gezellig om aan het glijmiddel te denken zeg maar haha.

Wij zijn deze maand begonnen met conceive plus.
Nu NOD afwachten.
Wij zitten in de mmm en zijn al 2.5 jaar bezig. Onverklaarbaar daarom poging wagen met conceive.
Hopelijk snel positief resultaat.

Ik heb hele positieve ervaringen met conceive plus glijmiddel! In de maanden dat we het hebben gebruikt raakte ik ook zwanger. Helaas wel miskramen gehad maar nu ben ik ruim 27 weken zwanger! We waren 2 jaar bezig. Ik denk dat met name het neutraliseren van de ph waarde heel erg heeft geholpen! Succes!
Groetjes Susanne

Hey Nelly!
ik ben nu ook conceive plus aan het gebruiken voor de eerste keer omdat ik er allemaal goede dingen over heb gelezen! Ik moet zeggen dat ik het spul fijn in gebruik vind maar heb volgende week mijn NOD dus weet niet of het geholpen heeft. 
Groetjes Stephanie 

Hoi!
Ik heb dat conceive plus ook voorbij zien komen maar denk toch dat het op dat moment gewoon geluk is. Als het écht zou helpen waarom zouden artsen het bv ook niet gewoon voorschrijven als het zo makkelijk was? Lastig hè
Wij zitten deze maand ook in ronde 11. Nu de 4e maand van ovulatietesten en deze maand een late positieve test (ong 4 dagen na normale positieve test) dus deze cyclus zal ook wel wat langer duren.
Iedere maand maak je jezelf weer gek.
2 weken geleden bij de gynaecoloog geweest. 15 februari staat er een eileider onderzoek op de planning en mijn man moet 20 februari een potje inleveren. Toch hoop ik dat ik deze maand gewoon niet ongesteld word ;) Vroeger hebben we beide een SOA gehad en mijn man zijn ouders hebben er heel lang over gedaan dus zeker voor t onzekere en hebben tijdig contact gezocht met de HA.

Hoi,

Al paar rondes geprobeerd, nog geen succes.
Applicator en gewoon glijmiddel geprobeerd. Denk wel dat het kan helpen hoor, voor de zuurtegraad , ph waarde. Dan hebben de zaadjes een fijnere omgeving en meer overlevingskans. Geen wondermiddel maar hulpmiddel.
Blijft geluk hebben en blijf het gewoon gebruiken tot het zo ver is 

Terug
Bovenaan