Conceive Plus

<p>Hoi hoi,</p><p>Online las ik best goede dingen over Conceive Plus. Nu vraag ik me af of jullie er ook goede ervaringen mee hebben?</p><p>Als wel: Hoe lang waren jullie bezig met proberen en in welke ronde was het raak met CP?</p>

Ik gebruikte het ook, maar ik denk niet perse dat het geholpen heeft.
Een ander glijmiddel mag niet, dus ik vind het gewoon wel fijn, zodat je toch wat kunt gebruiken. Na zoveel maanden proberen zwanger te worden, werd ik niet altijd vanzelf helemaal opgewonden. Prettig om toch wat te kunnen gebruiken wat geen kwaad kan. 

Wij waren 9 rondes bezig voor de 1e. Ronde 8 en 9 conceive plus gebruikt, alleen rond de ovulatie. Zeg het maar waar het door kwam  ;). Ik kon niet met teststrips en een bekertje onder mn arm over de camping, en was zo druk met helpen op de camping dat ik er niet meer obsessief mee bezig kon zijn. ;)

Lastig he...je wil elke mogelijkheid aanpakken. Echte garantie heb je niet, maaar....

Wij waren een jaar bezig. Laatste ronde gebruikte ik voor het eerst conceive plus, en die ronde ben ik wel zwanger geworden van onze zoon. Puur toeval? geluk? of werkt het...geen idee? Achteraf blijkt het überhaupt dat het bijna onmogelijk had moeten zijn i.v.m. mijn schildklierafwijking. Ik vond het sowieso wel fijn spul! 

Terug
Bovenaan