concentratie nul komma nul

A

Anoniem

Guest
Pfff, net een vergadering gehad en ik ben nu alweer vergeten waar het over ging. Het is best lastig je te concentreren wanneer mevrouw daarbinnen besluiten te gaan gymen. Alle onderwerpen zijn een stuk minder interessant ineens.
Gelukkig heb ik een hele aardige leidinggevende want  ik hoor hem niet klagen.  Ik voel me wel schuldig hoor.
Ik  moet nog maar 11 dagen werken tot m'n verlof. Da's maar goed ook want de concentratie wordt met de dag minder!

Hebben jullie ook zo'n last hiervan?  

gr. Anne (31w1)

Nee, gelukkig heb ik daar niet zo'n last van...
Gelukkig maar want mn studie is net weer begonnen!
Wat ik wel apart vind is dat ik van mn studie veel kan onthouden, maar als ik naar de winkel ga en drie dingen moet halen mag ik blij zijn als ik er met twee terug kom
Tja, dat noemen ze geloof ik een selectief geheugen ofzo...

Veel suc6 met de laatste weken...

Liefs Nika

hoi hoi
hier hetzelfde probleem hoor.
maar dan meer vergeetachtigheid.
loop in de winkel en kwam voor de suiker,heb van alles bij me behalve de suiker.
liefs sil

hoi

Oja zo suf als een konijn,haha werk aan de kassa dus moet wel goed opletten maar ben af en toe met terug tellen de tel kwijt doen we dan gewoon nog een keer,maar de klanten weten dat ik zwanger ben dus die hebben er niet zon probleem mee.en alles kwijt he en dan ineens binnen schieten. ja dames het hoort erbij. gr wendy 28,1 wk zw

ja hoor ik ook
pff vergeet alles en ik merk ook dat mijn auto rijden niet meer is zoals het was ik doe maar het meerst op de fiets voordat we ongelukken krijgen ,,,, vooral dat alles vergeten he pff word er soms dood moe van elke keer heeft er wel iemand iets wat ik weer ben vergeten hahaha

liefs cora

Terug
Bovenaan