Concentratie problemen

Hallo, mijn zoontje van 5 heeft wat concentratie problemen en is erg druk. Hij wordt ook snel boos door teveel prikkels.Heeft iemand hier misschien ervaring met een middel die hem kan helpen?<br />
 
Hey! Ik heb ervaring. Mijn zoontje (3jr) was extreem verlegen. Het was eigenlijk problematisch. Durfde ergens anders niet te eten en te drinken, volwassenen hoefden maar te kijken en hij krijste de hele boel bij elkaar. Ook op straat.. maar ook ooms en tantes die hij toch regelmatig zag..
Nadat we zijn gestart met druppels “onzeker kind” , een mix van de bachbloesems van Greetje.. is hij zo opgeknapt!!!! Hij is veel vrijer en zegt zelfs vreemde mensen gedag! Heel af en toe, vooral als hij erg moe is, is de reactie nog heftig. Wij hebben we het idee dat in het begin de klachten direct even verbeteren, dan een weekje verslechteren en daarna geleidelijk aan steeds beter. Bij elk nieuw flesje die we starten opnieuw even verslechtering, maar lang zo heftig niet als in het begin. We krijgen ook veel reacties dat hij zo is veranderd en open is geworden..

Bii mijn dochter ook gestart met de mix “Slaap lekker kind”. Ze is bijna 1.5 en kwam elke nacht 1-3 keer nog voor een fles. ( vaker 3 dan 1) en was dan ook smorgens een vroege vogel (6u) ook bij haar duurde het even maar inmiddels ook resultaat! Ze ging geleidelijk aan naar 1x per nacht en inmiddels slaapt ze door en zelfs niet meer 6u wakker… als ze vroeg wakker is, heel relaxed.. blijft ze gewoon lekker nog even liggen!Duss.. ik ben ook lovend erover! Maar geef het wel wat tijd… je leest van kids die dus al in week gaan opknappen maar dat duurde hier langer dus.. misschien verschilt dat ook per kind en per probleem..

De site waar wij bestelden is: www.bachbloesemmix.nl
 
Terug
Bovenaan