concentratie

Zijn jullie ook zo snel afgeleid en dromerig op het werk? Ik heb de laatste tijd echt moeite me te concentreren. En als ik eindelijk lekker bezig ben, of midden in een gesprek zit, dan begint de kleine weer te stuiteren. Dan zit ik meteen weer met mijn hoofd in die roze wolk. Mijn collega's herkennen inmiddles die vage blik van mij.

Haha, zoooo herkenbaar!! Ik zit ook iedere keer weer op die roze wolk! Maar niet zo handig als je midden in een vergadering zit en het hele verhaal niet meer volgt he?!
Ik heb ook vaak dat ik denk oh ja even wat pakken boven, kom ik boven en weet ik het al niet meer.
Voor ik het weet sta ik dan weer die gekochte babykleertjes uit te vouwen, te bekijken en weer op te vouwen.

Ik weet maar 1 oplossing. Iedereen moet maar een beetje rekening houden met ons zoalng we nog zwanger zijn! haha.

Groetjes Aapje

Ik vergeet wel ontzettend veel en dat was bij mijn eerste zwangerschap nog veel erger. Gesprekken volgen e.d. gaat nog prima maar was afgelopen vrijdag naar een congres waar ik verschillende lezingen heb bijgewoond en daar had ik wel wat moeite mee merkte ik.

halloo

ja hier ook ook hoor..   vergeetachtig, dromerig   maar het ergste van alles is : ik sla compleet wartaal uit. draai de woorden om   zeg hele andere woorde dan ik zeggen wil.. mensen hier vinden het wel grappig.. ik niet meer haha

gr suuz   28 wk 3 dg  

Gisteren bereikte mijn vergeetachtigheid een absoluut hoogte(diepte?)punt. Ik heb mijn pinpas geblokkeerd door drie keer een verkeerde code in te toetsen. Was m helemaal kwijt. Terwijl ik die pincode al jaren heb! Zucht.... Ik wordt echt steeds chaotischer.

Terug
Bovenaan