concentratie

hey ladies,

is jullie concentratie ook zo ver te zoeken?
ik merk dat ik op mijn werk het liefst uren voor me uit staar en tot weinig kom.
erg onhandig, want de deadlines stapelen zich op..
ik ben gewoon zooo moe... hopelijk trekt dat binnen 1 tot 2 weken als ik in het tweede trimester zit weer weg (ben nu 11wk 5 dg) en word ik weer wat productiever want dit schiet niet echt op!
deze vrijdagmiddag lijkt ook weer eindeloos te duren, ik overweeg zelfs om de laatste uurtjes maar gewoon vrij te nemen en mijn jongens vroeg op te halen van creche en school/bso..
nou ja, bijna weekend gelukkig!

groetjes,
mamainzuid

Oh ja....zeer herkenbaar!! Komt weinig uit mijn handen met name op t werk...oops.
In de ochtend gaat t nog wel maar de middag lijkt eindeloos te duren en eigenlijk wil ik dan gewoon weg...maar dat doe ik dan ook weer niet.
Gelukkig bijna meivakantje dus dan heb ik lekker even vrij.

Het zal er wel bij horen maar echt goed voor de productiviteit is het niet...haha...

Mama3007

Oooh ik heb dit ook! Was al bang dat ik de enige was en mezelf gewoon eens een schop onder m'n kont moest geven! Zooo sloom ben ik in de middag! De productiviteit is heeeeel ver te zoeken en daar voel ik me dan weer enorm schuldig door... Hoop echt dat ik binnenkort weer m'n actieve en gemotiveerde zelf ben...

oh fijn dat ik niet de enige 'slechte' werknemer ben :)
zal wel weer beter worden over een paar weken maar het voelt erg vervelend..

@mama3007: ja die twee weken meivakantie daar kijk ik ook al erg naar uit!

Terug
Bovenaan