Concentratieproblemen

Ik weet sinds vorige week dat ik zwanger ben en kan me sindsdien totaal niet concentreren op m'n werk. Is ook niet heel druk op dit moment, dus heb continue tijd om er aan te denken. Hebben jullie hier ook last van (gehad)?
Word nl nu al moe van mezelf............hahaha.
 
ik heb niet zozeer concentratie problemen maar meer vergeetachtig! vreselijk.. 3 per dag naar de super om boodschappen te doen om dat ik telkens wel iets vergeet.. lijstje maken helpt ook niet, vergeet ik weer dingen op te schrijven pfffff... wel lachwekkend voor mijn man by the way:)
 
vergeetachtig ben ik iderdaad ook. Maar kan ook niet lang met dingen bezig zijn. behalve dan alles wat met het kindje temaken heeft. Vergat zaterdag op mijn verjaardag me schoonmoeder drinken tegeven, ik gaf iedereen bahalve haar. en het valt me ook op dat ik veel meer drink dan normaal en dan vooral water.En iedereen zegt van dat is toch goed, ja dat klopt maar valt me wel op.


meiden heel veel sterkte de komende tijd :p
 
Vergeetachtig ben ik gelukkig nog niet, maar ben ook pas 5,5 week zwanger. Kan dus nog van alles gaan gebeuren. Ben wel met een dagboekje voor de kleine begonnen, dus daar kunnen nog wel eens hele leuke verhalen in gaan komen als dit zo doorgaat ;-).
 
Terug
Bovenaan