concert ja/nee?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb kaartjes voor een concert binnenkort en vroeg me af of dat aan te raden is als je 27 weken zwanger bent. Heeft iemand hier ervaring mee...?

Liefs Thalitha

Hoi,

Ligt er aan welk concert ;-). Ik zou mijn kind niet blootstellen aan zomaar alle concerten; wie weet wat voor muzieksmaak hij/zij er aan over houdt. Dan zit je straks als ouder mooi met de gebakken peren.

Maar even zonder gekheid; een concert kan helemaal geen kwaad hoor; lekker gaan en ervan genieten!

Groetjes,

Hoi,

Ik heb geen ervaring met een concert. Maar ik ben zelf nog wel rond m'n 27e week
naar een soort van discotheek geweest samen met een vriendin (afscheid nemen
van m'n uitgaansleven, hihi). Ik heb hier totaal geen hinder van ondervonden.
Het schijnt wel dat sommige baby's een disco of concert teveel lawaai vinden en dan heftig gaan bewegen in de buik. (las ik op mijn zwangerschapskalender).

Groetjes Rinszz 38,4 wk

Hallo,
dat kan gewoon hoor. Wel voor je eigen bescherming altijd oordopjes dragen!

Ik en mijn meisje hebben Lowlands ook overleefd, dus dan moet 1 avondje naar een concert ook best kunnen.

Veel plezier!
Groetjes

Hoi hoi!
Ik denk zelf dat het geen kwaad kan als je naar een concert gaat. Zelf ben ik naar een concert geweest, toen ik zo'n 30 weken zwanger was. Ik merkte wel dat de baby toen de hele avond erg beweeglijk was! Waarschijnlijk reageerde hij op de geluiden!  
groetjes van Iejoor
32 weken en 2 dagen

hoi hoi
ik was achtehalve maand zwanger toen mijn man ik trouwden,de muziek was uiteraad erg hard.
toen ik van mijn 4e zwanger was ben ik met 8maand naar een concert van bruce springsteen geweest,erg gaaf en volgensd mij vondt mijn dochter het erg leuk want die was behoorlijk aan het schoppen.
ze is trouwens nu nog steeds helemaal gek van muziek.
dus het kan geen kwaad hoor,veel plezier en geniet ervan.
liefs sil

Ik ben al een keer van ellende op een feest weggegaan. Daar stond de muziek ook zo hard dat je dus ook niet met elkaar kon kletsen en mijn dochter die liet dat duidelijk merken. Ik heb er de dag erna nog last van gehad. Ik denk dat het op zo'n concert minder aan toe gaat zolang je maar niet vooraan bij de boxen staat. Maar wat verder achterin.

Ik moet er niet aan denken dat ik weer zo bont en blauw wordt geschopt. De rest van mijn zwangerschap had mijn dochter niet zo hard geschopt als die avond.

Succes met je keuze en evt veel plezier

Liefs Alma

t ligt eraan wat voor muziek .... en plek waar je staat of zit ( heb zelf bij een concert vooraan gezten op een stoel) en vond t niet fijn dreunde heel erg en kreeg harde buiken ben naar achteren gelopen niks aan hand... daarnaast werkte ik in horeca hele avond lawaai en gegooi vd bowlingballen ook nergens geen last van.. verjaardag van een kennis met muziek hard aan  hardcore muziek wel te verstaan ja hoor weer geschop en harde buiken tot pijnlijke buiken aan toe..

nu ben ik 41 wk en 1 dag en zet tijdens schoonmaken muziek harder aan ( word strax afkicken van altijd muziek hard voormij haha) en mn kleine meisje vind t prachtig
nergens geen last dus... volgens mij ligt t aan t moment.. en waar je staat wat voor muziek enz...

liefs miranda

Terug
Bovenaan