concert :)

A

Anoniem

Guest
hallo

morgen ga ik naar een besloten optreden van MAROON 5 ik weet niet of iemand ze kent (vast wel) maar ik ga 8 december al naar hun concert ik heb kaartjes via radio 538 gewonnen en nou heeft me zusje (die is echt mega fan niet normaal meer)ook kaartjes gewonnen voor een akoestisch optreden voor ongeveer 300 man.locatie is nog geheim horen  we vanavond is ergens in rotterdam.dus morgen ga ik erheen en is me mannetje een avond alleen met selina .mijn zusje is 15 dus ik ga mee met haar .

liefs tara mama van selina 14-04-07 ps:vanaf vandaag weer lekker soapie kijken om 20.00 uur

Wat gaaf zeg!!! Veel plezier in ieder geval!!

Enneh.... wat betreft die soap..... vandaar dat het nu zo stil is, denk ik. Ben niet zo'n GTST fan, maar meer van ATWT.

Groetjes Veronique

he tara,
ohhh super zeg die zijn echt goed....veel pelzier.

trouwens gtst was weer leuk.

gr tammy

He volgens mij heb ik haar gehoord op de radio..leuk zeg

veel plezier

groetjes Yvonne

he heb ik jou in de uitzending gehoord dan, zei jij ook in de uitzending toen hij vroeg of je root fan was dat je ook al kaartjes voor december had? dat had ik namelijk gehoord

ja dat kan maar dat is dan waarschijnlijk mijn zusje geweest die zei indd dat ze al kaartjes had voor 8 december dan gaan we er ook heen

liefs tara

Terug
Bovenaan