concert

TWD

New member
heey meiden

volgende week dinsdag 1 mei ga ik samen met daycey en een vriendin van haar naar concert van NKOTBSB (new kids in the block en backstreet boys)
Nu ben ik heel erg aan het twijvelen of ik met de auto moet gaan of met de trein... het is niet bepaald naast de deur moet naar rotterdam dus 3 uurtjes rijden, en helmaal alleen.
NU vind ik dat normaal geen probleem maar op dit moment weet ik het even niet.
Ook ben ik aan het twijvelen of ik daar een hoteletje neem of dat ik snachts terug rij...
Best lastig, gelukkig hebben we wel zitplaatsen hadden al een beetje rekening mee gehouden dat 1 van ons of wij beiden zwanger zouden kunnen zijn. Dus hoef niet de hele avond tussen gillende duwende meiden te staan haha...
Heb er ontzettend veel zin in...maar ja paar twijvel punten dus...

liefs
 
Waaraan twijfel je..? Ik bedoel met trein of auto..? Wonen de andere meiden niet in de buurt dat je alleen moet reizen? Persoonlijk geef ik voorkeur aan de auto. Maar om 's nachts in je eentje weer terug te rijden lijkt me ook geen pretje.. Kun je nu bij je vriendin blijven logeren?
Wel fijn dat je kunt zitten ipv in de drukte staan..

Succes!
 
Waar is het concert, in Ahoy?
Ik zou 's nachts ook niet alleen terug willen reizen.
Maar een hotel is ook weer zonde, ik zou je best willen aanbieden om bij mij te komen logeren, ik woon in schiedam. Tot hoelaat duurt het concert?

Liefs Mariska
 
Moet inderdaad alleen reizen en geef er zelf ook wel de voorkeur aan om met de auto te gaan, ik heb geen idee tot hoe laat het duurt. Moet sowieso nog even mailen van hoe en wat. Zit het meest met het heen en weer reizen 3 uur lang alleen in de auto. Vind het niet erg om zulke afstanden te rijden maar alleen vind ik minder. Had het er net met mijn vriend over en die lijkt het wel handig als ik met de auto ga, wist ik alvast de weg voor 21 mei want dan gaan we naar Cesar Milan. Nou ja morgen maar ff mailen. En wat afspreken.

Dank je voor jullie reactie

Liefs
 
Terug
Bovenaan