Concert....

A

Anoniem

Guest
Lieve Daisy, cloewja en vriendin,

Wil jullie morgen heeeeeeel veeeeeel plezier wensen bij het concert van The new kids on the block en The Backstreet Boys :)

Dat zal een -trip-down-memory-lane worden zeg!
Te gek! Have fun ladies!

Liefs Lynn.

Jaaaahhhhh, ook names mij een hele fijne avond,..was vroeger helemaal gestoord van bsb en nkotb!Geniet ervan!
Liefs nance

Jaaa! Heb er superveel zin in! Zij hebben dit forum even van de eerste plaats verdreven afgelopen week, haha!

Zondag zijn een vriendin en ik al naar de liveregistratie in Pathe geweest en het was te gek!
Meteen wat primeurtjes meegekregen, haha! AJ wordt papa van een meisje, Kevin komt terug, Nick is zijn buikje kwijt en Brian wordt kaal, haha! En Howie is gewoon dezelfde.

Leuk dat je eraan denkt Lynn! Ik ga me weer even gedragen alsof 16 en totaal zorgeloos ben. Lekker even alles achter me laten vanavond!

Liefs Daisy

Had er ontzettend veel Zin in, helaas zei mijn auto net voorbij zwolle, loop de rest maar. Zit nu dus te wachten op mijn vader dat die me komt halen, helaas geen bsb voor min dus vanavond.... Grrr was ik nu maar wel zondag naar Pathé gegaan had ik in ieder geval wat meegekregen.... Baal als een stekker maar is dus niet anders

Liefs

Terug
Bovenaan