concieve plus

<p>hey iedereen</p><p> </p><p>wij zijn nu ruim een jaar bezig zonder resultaat. en wilden nu concieve plus glijmiddel proberen. hebben jullie hier ervaringen mee?</p><p> </p><p>groetjes mientjee</p>

Ik heb het bij mijn zoontje ook gebruikt en was binnen 4 maanden zwanger. Bij mijn dochter heb ik het niet gebruikt en heeft het 25 maanden geduurd (wel na een miskraam). Echter zit ik nu al in ronde 14 met conceive plus maar zonder resultaat. Dus ik weet niet of het echt helpt maar je kan het natuurlijk altijd een half jaartje proberen.

Zijn meerdere topics over geweest. Misschien kun je ook nog even op het onderwerp zoeken zie je alle antwoorden??  ik heb het alle rondes gebruikt en waren na 8 maanden zwanger. Nu 5 weken zwanger. Dus nog maar net hoor. 
8 maanden maar eigenlijk 5 rondes ivm onregelmatige cyclus. 
Het helpt voor mijn gevoel niet alleen ik vind glijmiddel wel fijn dus vandaar dat we het gebruikten. 

Heb je ook een afspraak gemaakt bij dokter?  Na een jaar wordt je doorverwezen he. Of in ieder geval even een check van sperma en inwendig onderzoek bij jou. Kun je uitsluiten dat daar iets mee is. 

Ja maar ik ben dan bang dat ze gaan zeggen nog een half jaartje proberen omdat je al 2 kinderen hebt. Maar ik word dit jaar wel 35 en mijn man is ook al wat ouder.

bedankt voor jullie antwoorden! 
ik heb hen afspraak in maart bij de dokter, we gebruiker zowiso glijmiddel dus ik dacht baad het niet dan schaad het niet

De meeste glijmiddelen bevatten zaad dodend middel, hoop dat je daar naar gekeken hebt bij wat je nu gebruikt. Anders is conceive plus wel beter inderdaad ☺️

Terug
Bovenaan