conclusie

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

dit is vooral voor degene die gister heeft gereageerd op mijn oproepje "net gestopt en nieuw" nou weet ik niet of je het leest.
volgens mij is dit een forum waar je elkaar helpt en niet elkaar de grond inboord!!! en zomaar meteen een conclusie trekt over (in mijn geval volgens jou) "kinderlijk" klinken. als je niet weet hoe het zit moet je gewoon je mond houden!!!! heel fijn dat je niet even vraagt waarom dat is!!!!! ik heb moeite met schrijven daarom klink het zo kinderlijk. ja of niet ik weet niet hoe anderen erover denken.
en anderen meiden vindel jullie dat ik kindelijk klink???
voorheen was ik blij met deze site toen kon ik hier mijn vragen kwijt maar nu heb ik het idee alsof ik niet gewaardeerd wordt ofzo.
het gaat om een advies wat iemand nodig heeft en het gaat er niet om hoe iemand klinkt. dit moest ik dus even kwijt en ik hoopt dat je het leest en niet heel kinderachtig anoniem reageerd net als voorheen!!!
gr laura

Hoi Laura!!
Ik heb je berichtje even teruggezocht en de reactie van anoniem gelezen..
Op zich vind ik het geen onaardig berichtje,maar ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind dat ze je kinderlijk vind klinken en dan die zin over je vriend... Persoonlijk vind ik dat je goed moet formuleren wat je wilt zeggen en ook nalezen hoe het over kan komen bij een ander.Soms kan iets negatief of onaardig overkomen terwijl dat niet de bedoeling is.
Ik denk n.l dat dat bij anoniem het geval is; ze had het anders kunnen formuleren,op een wat neutralere en positievere manier. Bovendien kent ze jouw vriend niet en kan/mag dus niet oordelen!
Ik herken ook veel van jouw verhaal;mijn man werkt van s'morgens 5u tot sávonds gemiddeld 7 a 8uur en is dus ook vaak moe. Heel vervelend als je doordeweeks net in je vruchtbare week zit!! Maar hou moed! het verspringt dikwijls zo dat het ook in het weekend weleens zo is.
Maar ik begrijp je onzekerheid hoor! is niet raar! geef het tijd(om zwanger te worden) en luister naar je lichaam.

succes meid!
gr. petra

Probeer de voor jou negatieve teksten zo snel mogelijk te vergeten/ te negeren en richt je op alle positieve reacties die je wel krijgt!

Veel succes & plezier met 'klussen'!

Groetjes,
Es

Als je dingen leest die je niet leuk vindt probeer er dan overheen te lezen. Net als mensen die naar elkaar gericht schrijven: laat lekker gaan en lees wat je wel wilt lezen. Niet zo op elkaar reageren,want Petra heeft gelijk. Groetjes van XXX

het klonk inderdaad niet aardig,maar probeer daar boven te staan,ik krijg bijv als ik wat neerzet bijna nooit een reaktie van iemand,en voorheen wel,is niet leuk ,maar ik heb zoiets van ach,mischien weten ze niet wat ze moeten antwoorden,en krijg ook wel is een rot antwoordt,maar daar heb ik lak aan,nou meid veel sucses gr manuela

Terug
Bovenaan