conditie van niks..

weet niet of dit onderwerp al bestond maar goed :)

hebben jullie ook zoon "geweldige" conditie ? ik loop al een marathon als ik de trap op loop dan moet ik echt even bijkomen..soms zelfs tot sterretjes zien aan toe! ook mn hart gaat tekeer dan.als ik even in de supermarkt ben geweest dan voelt het alsof ik 3 uur in het bos heb gelopen..laat staan shoppen..dan moet ik om het half uur wel ergens wat drinken en bijkomen ofzo..

ben benieuwd hoe het bij jullie gesteld is ?

groetjes

Ohhhh heel herkenbaar! Zelfs de sterretjes!
Ik ben helmaal buiten adem als ik een trap opgelopen ben! (En dan de leuek reacties van collega's dat ik geen conditie heb...!)
Groetjes!

Ik heb dat een paar maanden geleden gehad, kon nog niet eens 1 trap oplopen, sterretjes, duizelig, etc.
Op dit moment gaat het juist wat beter, loop dagelijks zo'n 6 keer naar de 3e etage op mn werk.

HALLELUJAH!! Echt ALLE RESPECT voor Pini!
6 x naar de 3e etage.... Ik val al bijna neer bij de gedachte alleen al dat ik naar de zolder moet om de was aan te zetten....

jaaa idd!!! respect hoor!!! sjee..dat trek ik echt niet,moest laatst naar de 3de etage daar woonde een vriendin van me..ik zat wel 10minuten te hijgen haha. mijn vriend komt ook altijd met die leuke opmerkingen..zou ik een zuurstoffles gaan bestellen enz..moet er altijd wel van lachen! ook mijn vader is er goed in om het er goed in te wrijven..dan gooi ik lachend hem voor zn voeten ach pap wees waar blij dat jij geen kinderen heb moeten baren.

Heel erg herkenbaar, dacht dat het kwam omdat ik zwanger ben van een tweeling, maar dat is dus niet zo. Voel me wel 80 bij tijd en wijlen. Probeer wel te blijven lopen, omdat het anders wel heel zwaar gaat worden, ben ik bang voor.

Dank jullie wel!!! Moet wel zeggen dat 's avonds ik het ook niet meer voor elkaar krijg. dan is naar de 1e etage naar mn bed het enige wat ik nog doe.
Ik ben juist de trap gaan nemen omdat ik normaal zo'n 5 x in de week paardrij maar dat is nu terug naar ong 2x en dan niet intensief, Wilde toch wel iets blijven doen, behalve een loopje met de honden. Ook vanwege het feit dat ik nog steeds niet kan slapen, probeer mezelf juist wat moe te maken (ja ik weet het ik ben een slag apart)

Groetjes Pauline

Terug
Bovenaan