conditie...wat is dat?

Hoi hoi,

Om mijn zwangerschaps kilo's en nog meer kilo's kwijt te raken ben ik gaan sporten..fitniss wel te verstaan!
Okeej, niet echt een leuke hobby, maar ik moet zeggen, doet me wel goed een uurtje beweging.
Maar conditie.... niet dus. Na een kwartiertje fietsen ben ik al bekaf..hahahaha.

Nog meer moeders moe van de kilo's en gaan sporten?
Of gewoon weer gaan sporten na tijden niks te hebben gedaan...

Ik ga ervoor...en hoop dat ik over een paar maanden wat lekkerder in mijn vel zal zitten.

Nee helaas conditie, daar heb ik ook nog nooit van gehoord.
Ik weet wel dat als ik net als gisteren heel hard heb moeten werken, dat ik dan als ik thuiskom echt helemaal niks meer kan, shit kleintje moet ook nog gevoed worden, en nee bij papa komt er geen melk uit, dus dat is dorzetten geblazen en daarna als een blok in coma vallen, met als gevolg als kleintje volgende dag weer wakker word ik nog het gevoel heb niet geslapen te hebben, nee conditie ken ik echt niet.
Ik loop iedere dag zeker een uur.
X

Hoi,

Ik had afgelopen week een training voor mijn werk. Ik dacht dat ik wel iéts van conditie had, gezien het tig keer trap op en af rennen op een dag. Mooi niet dus..
Ik had na afloop gewoon hoofdpijn van de inspanning!
Was helemaal gebroken haha..

Ik ga me deze week ook aanmelden bij de sportschool en weer langzaam aan mijn conditie en spieren te werken. Ik zie er als een berg tegenop, maar je moet iets als je van de zomer weer in bikini wilt hè!

Esmé mv kay

Ik rij weer, vanaf dat Yoëll 6 weken is, paard.
De eerste weken was ik na een half uur stuk, maar ik heb het weer goed te pakken.
Het is erg goed voor m'n buikspieren en m'n bovenbenen. Dat zijn precies de plekken waar iets mee moet gebeuren. Ook ga ik elke dag een stuk lopen met Yoëll en op de fiets naar mn werk. Af en toe met tegenzin, maar ik moet van mezelf.

Meiden toi toi toi zet hem op

Pauline

Toevallig! Ik ben deze week ook begonnen met sporten.
M'n gewicht en m'n vetpercentage werden gemeten (errug!!) en m'n conditie gepeild. Nou, ik zat dus 6 punten onder het gemiddelde qua conditie! Was niet echt verrast, want ik had al 6 jaar helemaal niks aan sport gedaan. Ik wandel bijna nooit en aan fietsen heb ik een hekel.
Ik ben ook aan het dieeten. Zit aan het Sonja Bakker dieet en het is goed vol te houden. Ben al 4 kilo in 4 weken kwijt! Super toch!

Oh wat zal ik slank en strak zijn van de zomer .

Liefs en succes!

Tessie

Terug
Bovenaan