confrontatie aangaan..

hoi allemaal,
had laatst al verteld over mijn vervelende visite..... nou had daarna dus geen zin meer dat ze zouden komen. maar ik ben dus niet zo iemand die dat meteen zegt pas als het me heel hoog zit komt alles eruit. dus eigenlijk heb ik gewoon niets meer laten horen (ok misschien ook niet goed) maar ja om een lang verhaal kort te maken...
krijg ik vandaag een berichtje dat ik haar alleen maar nodig heb gehad enz enz .
voel me nu dus zwaar k... vooral omdat dat helemaal niet zo is kan gewoon niet meer tegen haar kinderen.
nu ben ik dus wel kwaad ik bedoel als je zo'n raar mailtje krijgt vol verwijten enz heb dus net een mailtje terug gestuurd dat ik geen zin meer heb in contact. pfff voel me gewoon rot nu. kan niet echt uitleggen wat dat is bij mij maar ik vindt het gewoon moeilijk om met iemand de confrontatie aan te gaan en kan daar dus dagen lang over nadenken hoe ik dat dan moet doen.... snap dat niet van mezelf want in andere dingen ben ik dus helemaal niet bang.
nou sorry voor het wat warrige en ook een beetje rare verhaal maar moest het even van me afschrijven.

groetjes,
marike

Je hebt helemaal gelijk! Als die kinderen zich bij jou thuis niet kunnen gedragen, dan maar niet en als je dan ook nog zo'n rare mail krijgt, kan ik me voorstellen dat het genoeg is.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan