Confused!

<p>Hi allemaal, </p><p>Er is wat verwarring ontstaan in mn hoofd dus heb even behoefte om mijn verhaal te delen, wellicht zijn er lotgenootjes :)</p><p>Afgelopen maart was ik met mn 3e IUI zwanger geworden, helaas met medicatie het kindje met 10 weken moeten verliezen. Na een heftige periode hebben wij deze maand weer een IUI behandeling gedaan. Daar waar ik normaal max 2 follikels heb met clomid had ik er nu 4 en de gyn moest beslissen of de inseminatie door mocht gaan. Ik had die vrijdag 2 van 15mm, 1 van 17 mm en nog een van 19mm. Gyn belde terug en ik mocht die zaterdag pregnyl spuiten en maandag IUI. Dat is nu een week geleden.</p><p>Nu ben ik al de hele dag misselijk en had een zeer sterk gevoel om te testen, dit kunnen uitstellen  tot einde ochtend en toen maar toch gedaan. Wat blijkt, heeeeeeel vaag streepje. Mn hoofd zegt: niet te enthousiast, mss is het nog de pregnyl.. maar mn hoofd zegt ook wtf.... Dit kan toch niet?!</p><p>Anyways, wou eigenlijk even mijn verhaal kwijt, wellicht is er iemand die dit herkent..</p><p>Liefs,</p><p>Visje</p>

Ik herken je verhaal niet, maar wil toch even reageren. Hoop voor je dat de test juist aangeeft en je niet teleurstelt. Laat je t weten als t echt zo is? Is namelijk prachtig zon kleintje :)

Ik herken je verhaal niet, maar wil toch even reageren. Hoop voor je dat de test juist aangeeft en je niet teleurstelt. Laat je t weten als t echt zo is? Is namelijk prachtig zon kleintje :)

Terug
Bovenaan