Constant bloedverlies

Hallo meiden!

Ik ben nu 20 weken zwanger en heb vanaf het begin van de zwangerschap dagelijks bloedingen.. Ben uiteraard onder behandeling van de gynaecoloog (kom er wekelijks) en het blijkt dat er nogal wat oud bloed aanwezig is in mijn baarmoeder. Er blijkt uit de placenta bloed te sijpelen (ik vloei dus afwisselend helder rood (vers) bloed en donkerrood (oud) bloed. Het risico is, dat mijn baarmoeder op een gegeven moment dat bloed "zat" is, en dit wil gaan uitdrijven; gevolg: weeen en bevallen.

Er is niets aan te doen en ik ben dus een soort wandelende tijdbom.

Moet nu echt rustig aan doen thuis (anders opname in ziekenhuis) en maar hopen dat de placenta zijn werk blijft doen tot minimaal week 28. Dan is de baby (die helemaal gezond is) levensvatbaar en kunnen ze nog trachten hem of haar buiten de baarmoeder in leven te houden.

Is er iemand die of iets dergelijks zelf heeft meegemaakt of die iemand in de omgeving kent met soortgelijke ervaringen?

Soesa
 
Ik heb het dan niet de hele zwangerschap.
Maar het is bij mij verleden week een week zo geweest,ben dan ook een week opgenomen geweest.Zolang ik bloedde moest ik bedrust houden hield het bloeden op mochtik wat gaan lopen..
zodra ik weer bloedde moest ik weer bedrust houden.

Houd je gedeist meid,bij mij is het bloeden gestopt maar het kan zo weer beginnen is mij verteld.
Ik ben ontslagen uit het zh met het advies veel bedrust te houden de stad in met rolstoel,en geen huishoudelijke taken doen waar je je buikspieren ook maar lichtjes bij gebruikt.
Ik help alleen met beginnen met koken en koffie zetten en voor de rest word alles mij uit handen genomen gelukkig door mijn vriend en vriendinnen.

Meid hou je echt rustig aan!!!
Ik ben nu 29.3 wkn maar ik maak me over ons kindje al vreselijke zorgen want het is toch echt nog te vroeg om geboren te worden.
Mij is verteld dat het bloeden de baarmoedermond kan gaan irriteren waardoor je inderdaad ontsluiting en weeen kan gaan krijgen.
bij mij staat de baarmoedermond ook al een stukje open maar is nog niet verstreken(geen ontsluiting)

Ik houd me echt wel gedeisd niet zozeer voor mezelf maar echt voor de baby!!
Zodra het bij mij weer begint en het houd langer als een half uur aan dan moet ik gelijk weer opgenomen worden.

Succes en sterkte!!!

Liefs Danielle1
 
Jeetje meid, wat heftig! Ik hoop heel erg voor je dat je zo lang mogelijk je zwangerschap kunt uitdragen (heet dat zo?). Wel fijn dat je onder goede controle staat. En echt rustig aan doen, jij en je baby gaan nu even voor ALLES. Heel veel sterkte!
 
Ik heb mijn dochter met 30 weken gekregen. Ik wil je alleen laten weten dat als je kindje te vroeg wordt geboren je niet van het ergste uit moet gaan. Ik heb zoveel wonderen gezien. Natuurlijk ook helaas tegenslagen,maar wil je een hart onder de riem steken door hiermee te zeggen dat je je niet druk moet maken.Ik hoop dat je met al je rust zover mogelijk komt en jullie een gezonde baby krijgen. XXX
 
Terug
Bovenaan