Constant bruine afscheiding

<p>Hallo! </p><p>Hier zware stress. Ben vandaag 6+2 weken zwanger voor de 1e keer. </p><p>Ik heb vorige dinsdag en donderdag een klein beetje rood bloedverlies gehad, en eigenlijk de gehele zwangerschap al bruine afscheiding! Dames die dit herkennen? </p><p>Ik heb overigens wel last van kwaaltjes, al behoorlijk heftig. ( erg veel misselijk over de hele dag en pijnlijke borsten)  </p><p>Had deze eisprong 2 eitjes die sprongen, dus er is kans op een meerling! Zou dit er mee te maken kunnen hebben? </p><p>Groetjes P. </p>
 
Hoi P, 
Ik heb vanaf week 5 tm week 8 bruine afscheiding gehad en ook (donker) rood bloedverlies. Zelfs op een avond mega krampen die helemaal uitstraalde naar mijn rug en benen. Die krampen leken op de miskraam die ik er voor had.
Zolang je geen krampen hebt is er niets aan de hand. Maar ik begrijp je onzekerheid onwijs goed. Want elke wc gang was een soort van martelgang. Ik was zo bang!
Het kan, je baarmoeder is goed doorbloed. Mijn gynaecoloog begreep er ook niets van en zag bij inwendige echo's ook niets raars. Eind week 8 was het weg.  Dat was een giga opluchting.
Wat spannend dat het een meerling kan zijn! Super bijzonder! Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat ik je een beetje gerust gesteld hebt met dat het voorkomt en goed kan gaan. Ik heb een prachtige dochter! 
Groetjes Susanne 
 
Wat fijn  om te lezen! En net wat je zegt, elke gang naar de toilet is drama!  
Ben onderhand 7+1 zwanger  en de bruine afscheiding is fors afgenomen. Soms nog wat draderig lichtbruine afscheiding, maar al stukken minder! ( wat een details, sorry! Haha)  
Maar dan kan ik ook weer denken, klopt dat wel? Wat kun je je zelf toch gek maken he! 
Nog 1 week wachten en dan eindelijk de 1e echo! Hopen dat dan de roze wolk om het hoekje komt kijken! ;) 
Bedankt voor je geruststelling!!
 
Terug
Bovenaan