constant harde buik

Hey allemaal!

Ik heb vanaf gisteren rond 18.00 constant een harde buik gehad. De hele avond dus, waarschijnlijk ook de hele nacht door en ook nu nog is hij hard. Ik heb wel vaker harde buiken gehad, maar nog nooit dat het zo  lang aan één stuk aanhield. Het zijn overigens geen samentrekkingen die ik voel, maar gewoon een constante hardheid. Lijkt haast wel of ik er spierpijn van heb gekregen! A.s. woensdag de 22ste ben ik uitgerekend. Zou dit het begin kunnen betekenen????

Groetjes!

Hoi,

Ja, ik denk dat je lichaam zich al aan het voorbereiden is voor de bevalling!
Veel succes! Wil je laten weten wat het geworden is?

grt. Suuz 27,3 weken

p.s. Ik heb ze ook vaak soms wel 6 keer per kwartier, vk zegt dat het ook al voorbereiding zijn voor de bevalling. Al is het eigenlijk nog te vroeg bij mij. Bij jou is het niet erg want je bent woensdag uitgerekend.

wouw al iemand die bijna gaat bevallen!!!
hihihi grappig , ik moet nog zo lang
maar heel veel succes ermee
en hoop op een snelle bevaling voor je ,

gr anna 9 wk

Ja zeker spannend nu!!!! Kan haast niet meer wachten, daarom ben ik ook zo nieuwsgierig of deze harde buik een voorteken kan zijn dat het niet lang meer duurt. Maar voor hetzelfde geld duurt het nog twee weken???? Alleen blijft het dan frapant dat ie continu zo hard blijft.. Zal (als ik het niet vergeet) laten weten wat het is geworden en hoe is het gegaan. En als iemand nog ervaringen heeft met zo'n constante harde buik, dan hoor ik het graag!!

Groetjes!

hoi hoi,

ik ben nu bijna 32 weken zwanger en ik heb al vanaf week 30 continu een harde buik. Rusten zeggen ze, maar dat maakt bij mij niks uit...het schijnt geen kwaad te kunnen, dus wachten we maar af.

succes trouwens!!!

groetjes Valerie

hallo, ik ben patricia

heb ook al op enige mailtjes gereageerd
dus dacht dit is ook wel een onderwerp waar over ik kan mee praten.
ik ben ne zwanger van mijn derde en heb met mijn vorige zwangerschappen het zelfde mee gemaakt dus ik weet nu hoe het is.
erg vervelend kan ik je vertellen het maakt je moe en je wordt er onzeker van steeds die harde buiken denken dat het nu gaat gebeuren, mijn eerste twee zwangerschappen liep ik ook al vrij vroeg harde buiken en de kids kwamen met 35w en 1 dag alles goed hoor gelukkig maar met deze heb ik al hardebuiken vanaf de 25 w en ben nu 36w en 3 dagen dus loop nu al 11 w zo en nu datik over de 35w ben denk ik elke dag ja nu gaat het dan gebeuren om de 2a3min weeen en nog niks.ben het nu zo zat dat ze waarschijnlijk woensdag gaan helpen want ik zelf kan dadelijk niet de bevalling aan als ik zo moe ben. ik wil niet zeggen dat het bij iedereen zo loopt ben zelf kraamverzorgster maar bij mij waren die harde buiken dus niet dat het echte werk begon.

hallo
ik ben nu 28 weken zwanger en heb al 2 dagen een hardebuik-gevoel.mn buik is ook gegroeid en puilt opeens 2 vingers breed onder mn ribben uit.kan me ook bijna niet meer bewegen,zo ongemakkelijk.ik weet opeens hoe het is om een zwangere buik te hebben.vorige week had ik nog nergens last van.nu kan ik er niet meer om heen.tillen en sjouwen is nu echt verleden tijd.ik ga ook op advies van de vk een paar keer per dag op mn zij liggen om de druk te verlichten.helpt wel bij mij,tot ik weer opsta.als je bijna uitgeteld bent zal het er niet minder op worden denk ik zo.
succes met de laatste loodjes.
groetjes kari

Terug
Bovenaan