Constant harde buiken 39 weken

<p>goedemiddag. </p><p>Ik heb al drie nachten lang constant harde buiken en deze harde buiken dienen zich nu ook om het half uur a uur overdag aan. Kan dit kwaad? </p>

Kwaad kan het in principe niet, maar het zou wel een teken kunnen zijn dat je bevalling langzaam begint! Je zou voor de zekerheid even contact kunnen opnemen met je verloskundige. Misschien kunnen ze zelfs even controleren of je al ontsluiting hebt :)

Ik heb dat sinds 38 weken en ben nu 41+1. Kwaad kan het dus niet. Je kan het altijd aan je verloskundige vragen als je bezorgd bent. 

Had om het half uur harde buiken net als jij. Bleef de hele dag aanhouden en twee dagen later ben ik bevallen. Kan dus een teken zijn dat het begint, maar hoeft helaas niet. Als je je zorgen maakt zou ik gewoon de verloskundige even bellen. Je gemoedsrust is ook belangrijk tenslotte ? 

VK zegt dat het geen kwaad kan. Maar als dit zo nog drie weken door moet gaan kan je me als zombie wegdragen. Elk half uur vd klok gezien! Drama! Kruik werkt maar half en paracetamol werkt niet. Iemand nog tips,?

Terug
Bovenaan