Constant koud...

Hey hey,

Ik had even een vraagje.
Ik ben inmiddels 21 weken zwanger en ik heb het echt constant koud de kachel maakt over uren hier maar niets wil helpen, ik loop met drie lagen kleding aan en je raad het al heb het nog steeds koud.

Herkennen jullie dit, en zo ja waar kan het door komen!!
Want word er helemaal gek van.
Ook in mijn bed lijk ik maar niet op te warmen ik word er 's nachts gewoon wakker van!!

Iemand nuttige tips :D
Groetjes Wijdrietjes

drinken etc. Van stilzitten wordt het niet beter, en laat de verwarming gewoon laag staan dan werkt je lichaam aan een betere doorbloeding om het warm te houden.

Succes!

Hi,

's nachts een warme kruik mee naar bed? Of voor het slapen gaan lekker warm douchen?

En dat van de verwarming laag laten staan heb ik ook al vaker gehoord. Lijkt tegendraads te zijn, maar schijnt wel te werken.

Gr. Tamara.

Hi,

ik ben 22 weken zwanger en heb het ook constant koud! Ik heb nu een elektrische onderdeken voor in bed gekocht, die zet ik een uur van te voren aan en als ik dan naar bed ga zet ik hem weer uit. Maar heb wel een lekker warm bedje!
Voor overdag gewoon extra kleding aantrekken en hopen op wat warmer weer!

liefs Rianne

Ik had het alleen bij mijn allereerste zwangerschap, die helaas bij 6 weken al eindigde in een mk. Ik had het juist ontzettend warm door dat stoofje in me.

Hey hey
bedankt voor de tips ik zal er zeker wat mee gaan doen.
En dat drinken daarbij hielp wist ik echt niet.
Misschien is dat wel het probleem want dat doe ik veelste weinig.

groetjes

Terug
Bovenaan