Constant koud...

Hey hey,

Ik had even een vraagje.
Ik ben inmiddels 21 weken zwanger en ik heb het echt constant koud de kachel maakt over uren hier maar niets wil helpen, ik loop met drie lagen kleding aan en je raad het al heb het nog steeds koud.

Herkennen jullie dit, en zo ja waar kan het door komen!!
Want word er helemaal gek van.
Ook in mijn bed lijk ik maar niet op te warmen ik word er 's nachts gewoon wakker van!!

Iemand nuttige tips :D
Groetjes Wijdrietjes

wat vervelend.. Ik heb er nu gelukkig minder last van.. Maar de eerste 3/31/2 maand had ik dat ook...
Geen idee waar dat door komt..

Voor 's nachts kan ik je alleen de tip geven.. electrische deken.. Heb ik ook.. ZZodat ik in ieder geval in een heerlijk warm bed stap.. op de tijdklok.. zodat hij pas uit gaat als ik slaap.
Je kan hem ook op de laagste stand de hele nacht aanhouden.. dan is net de kou uit je bed...

Gelukkig komt de lente eraan.. hopelijk wordt het dan beter!

Groetjes Maike

Als ik echt niet opgewarmd raak stap ik even in een lekker warm bad. Bij mij helpt dat vaak wel, en lekker dikke sokken aan want mijn voeten zijn net ijsklompjes.

ik herken dat wel ik en nu 25 weken zwanger
voorheen noemde mijn partner mij altijd een straalkacheltje
maar de laatste tijd voel hij ook gewoon dat ik koud ben ik ik heb het ook gewoon koud
zeker in de nacht kan ik hier ook echt door wakker worden en crumpie maar ik weet zelf slecht wat er tegen te doen is want ook al neem ik een bad voel ik me met een uurtje al weer koud.

uiteindelijk kruip ik zo dicht mogelijk tegen mijn vriend aan en warm me aan hem op :p

en zorg voor een extra lakentje fleece naast mijn gewone laken help wel iets

Terug
Bovenaan