Constant licht bloedverlies

<p>20 februari heb ik een spontane miskraam gehad. Het hartje van ons engeltje was met 9 weken gestopt. Twee weken na de miskraam heb ik een controle echo gehad, waaruit bleek dat mijn baarmoeder schoon en mijn baarmoederslijmvlies mooi dun was.</p><p>Een maand later heb ik 5 dagen lang licht bruinverlies gehad. Weer een maand later ben ik (dacht ik) ongesteld geworden. Het begon met een paar dagen bruin gevolgd met helder rood bloedverlies. Nu bijna 4 weken verder heb ik het nog steeds. Het vult geen maandverband per dag, maar is wel constant. Ik word er helemaal gek van. </p><p>Is dit herkenbaar voor iemand? Wat kan het zijn? Ik heb pas over 10 dagen een afspraak bij de gynaecoloog. Er is tussendoor niet op HCG geprikt, maar de zwangerschapstesten werden 7 weken na de miskraam pas negatief.  </p>
 
Oef wat vervelend zeg Roosje. 
Ik zou je verloskundige bellen en je zorgen uitten, ook dat je (als dat zo is) 10 dagen wachten wel wat lang vindt. Mijn evaring is dat je dan naar voren geschoven wordt. Zelf vond ik de geruststellende woorden van de vk sowieso heel fijn. 
 
Hoi roosje 
ik heb in 2016 ook een miskraam gehad een missed abortion. 
Ik heb ook heel lang bloed verlies gehad. Het was maar heel weinig maar het stopte niet. En mijn baarmoeder was wel helemaal schoon. 
Ik heb toen naar de huisarts gebeld, en ik  had toen voor twee weken Een soort anti conceptie  pil gekregen. Dat was om de boel even te resettten. Het bloed verlies was gestopt en een maand later was ik weer  Zwanger. 
Dus ik zou even de huisarts bellen en de situatie uitleggen. 
 
 
Het bloeden is inmiddels al 2 dagen gestopt. Super blij!! 
Ik ben van plan om voor de zekerheid toch naar mijn afspraak bij de gynaecoloog te gaan.
 
Terug
Bovenaan