Mijn zoontje van bijna twee heeft al heel wat voor zijn kiezen gehad. Vanaf zijn geboorte al problemen met ontlasting, koorts stuipen, bronchitis, longontsteking, neus verkoudheden, maar vooral met zijn oren. We weten niet beter of hij is ziek, aan de antibiotica, puffers, zetpillen, extra vitamines, oordruppels. noem het maar op. We worden door onze huisarts erg goed geholpen, maar het zieken huis kan men geen diagnose stellen en worden we weer op straat gezet. de kno heeft al acties ondernomen door neus amandelen te verwijderen en oortjes door te prikken. binnen dagen had hij al weer oorontsteking. nu buisjes, leuk maar toch aan de anti. de buisjes gaan er nu vanzelf uit. o, ja er is op eens een schimmel gevonden in zijn oor(diep achter het geplaatste buisje, wat er al tijden schijnt te zitten).
Aan mijn zoontje is vaak niet te zien dat hij er erg onder lijd, hoe beroerd het ook gaat (hij is het gewend, schandalig maar waar). hij is met zijn nog geen twee jaar al bezig met kleding maar 92/98 en weegt al 16 kilo (geen kleine kerel), maar heeft moeite met praten.
Na een "korte" inleiding, mijn vraag: zijn er ouders die dit herkennen, of het zelfde mee hebben gemaakt. Ik en mijn vriend zitten toch wel op zijn eind. elke dag is een grote uitdaging.
Aan mijn zoontje is vaak niet te zien dat hij er erg onder lijd, hoe beroerd het ook gaat (hij is het gewend, schandalig maar waar). hij is met zijn nog geen twee jaar al bezig met kleding maar 92/98 en weegt al 16 kilo (geen kleine kerel), maar heeft moeite met praten.
Na een "korte" inleiding, mijn vraag: zijn er ouders die dit herkennen, of het zelfde mee hebben gemaakt. Ik en mijn vriend zitten toch wel op zijn eind. elke dag is een grote uitdaging.