Consultatie bureau!!

Hoi hoi

Ik was gister naar het CB geweest Dani woog 5800gr en was 59cm dus was goed!!
Ze vroegen hoe t ging met drinken van Dani, nou ik gaf aan dat hij al hele week doorslaapt van 20u tot 7.30/ 8u en dus 4 voedingen van 180water en 6 scheppen heeft.
Nou dat mocht dus niet (eerste instantie) ze wilde dat ik hem echt nog maar wakker maakte voor de late (5de) voeding! Maar ja als ik dat doe drinkt ie dus of 3 slokken of hij blijft wakker tot midden nacht.... zal wel zijn diepe slaap zijn dan, heb ik ondekt!
Dus laat m gewoon liggen tot uiterlijk 8 uur. En geef hem dan omdat hij 4 voedingen heeft 180- 6 .... en als hij nou een keer eerder wakker is en hij 5 voedingen heeft krijgt hij 150-5.... nou na een half uur soepbatten mocht t dan toch omdat hij bijna 6 kilo was... hihi eerst denken ze t te proberen af te raden, maar ze dachten ow eigenwijze moeder dan toch maar wel!
Ik doe gewoon mn eigen ding en luister daar echt niet naar hoor irriteer me dan zo erg dat ze t weer anders willen proberen terwijl t zo goed gaat!!
Zo moest ik ff kwijt! haha....

Groetjes Joyce

Nou je hebt helemaal gelijk meid!!! Vooral gewoon lekker je eigen ding blijven doen.

Hier is het erg wisselend op het cb. De ene keer praten ze van alles aan en mag niks en de andere keer zijn ze het volkomen met je eens. Me kinderarts is wel helemaal geweldig. Die kijkt echt naar het kind zelf en luisterd naar de ouders en is dus niet echt van de regeltjes. Zo moest er de laatste keer nog even worden geluisterd naar de hartslag van Quinn, omdat dat de vorige keer niet goed lukte en die wat versneld was. ( Quinn had vreselijke honger vandaar en huilde toen alles bij elkaar). Zegt de kinderarts, nou die is goed hoor, ik antwoorde met dat ik dat ook wel wist en me geen zorgen maakte, maar dat die andere vrouw zich zorgen maakte. Zegt de kinderarts tegen me, ik hou wel van een moeder die lekker mondig is. Hahahah. Nou dan zijn ze bij mij wel aan het goede adres.

Wat geweldig dat dani zo heerlijk lang door slaapt en al op 4 flessen zit. En het gewicht is toch ook helemaal prima!!!
Quinn was vorige week 5280 gram en 55 cm en is nu bijna 10 weken oud.
Geniet nog lekker van je mannetje

Liefs marielle

Ik snap niet dat je uberhaupt in discussie bent gegaan. Je hoeft ze niet om toestemming te vragen en het irriteert mij mateloos dat ze het wel zo over doen komen. Zo van: "Wel doen wat wij zeggen anders maak ik een aanteking in zijn dossier wat tot zijn 18e bewaard blijft"

zoheej die is goed gegroeid zeg!!!!

en tja wij zegge niet voor niets consternatieburo....

ik heb er echt het lak aan gaat bij mij ene oor in andere uit en ja en amen....

zoheej die is goed gegroeid zeg!!!!

en tja wij zegge niet voor niets consternatieburo....

ik heb er echt het lak aan gaat bij mij ene oor in andere uit en ja en amen....

Nou, goed voor je dat je voet bij stuk hield!
Je hebt helemaal gelijk. Niet ieder kind doet het volgens hun regeltjes hoor. Zo te horen hebben jullie een ritme gevonden waarin jullie je allemaal goed voelen. Ga zo door meid ;)

Terug
Bovenaan