consultatieburea

zo ben weer geweest met antonio hoofdomtrek is 45,8 en weegt nu 7910 en is 71 cm lang. een lichtgewichtje dus.
kreeg verder hetadvies op dan nog maar rijstebloem te geven ivm spugen en toch echt goed te zoeken naar ander epap zonder smaakjes, (kan het echt niet vinden, gewoon de ouderwetse pap) en hem gewoon snachts bij te houden als hij voor voeding komt omdat ik dan op die manier gewoon doorslaap en vooral te doen wat voor mij het prettigst is,

Idd een lichtgewichtje maar als ie het verder goed doet...........
Nestle heeft gewoon de ouderwetse pap volgens mij die je gewoon met melk aan maakt.
Fijne granen heet geloof ik van 6 tot 36 maand
Jochem deed het er goed op........
Kun je bij ah halen.....

liefs louise

Zonnige ontbijtpap is volgens mij zonder smaakjes en biobim heeft ook pap zonder smaakjes. Die vind ik erg goed..(http://www.biobim-shop.com/shop/Biobim-Slaap-Papje-p-44.html)

Succes met je slechte slaper...noest er vannacht ook weer 2 keer uit..maar gelukkig is Jasper onderweg naar huis en kan hij er uit ipv ik!!!!

ik heb altijd de gewone pap van Bambix, nutricia is dat geloof ik, je hebt voor 6mnd-8 en 12mnd+ Die eten mijn jongens altijd en daar zit verder geen smaakje aan toegevoegd!
Meng je het met bv of met fv?

@miekje, lekker hoor, kan jij weer even bijslapen en denk dat jasper het niet erg vind he, die moet ze natuurlijk al genoeg missen ;-p

miekje idd lekke rhoor dat hij er dadelijk uit kan en jij even bij kunt komen.

MJ, meng het in principe met bv en heb het nu 2 dagen met fv gedaan maar hij blijft spugen

Ja ik vroeg het omdat bv minder goed bindt, maar ja als hij het met fv ook doet?
Ons meisje spuugt ook nog geregeld met de bv, vaste voeding gaat wel goed!
Succes ermee

Terug
Bovenaan