consultatiebureau geweest

Hoi!
Tijn(19-06-06) is weer goedgekeurd. Hij weegt nu 9230 en is 72.5 lang.
Wat gaat de tijd hard, zeker als ik terug denk aan bijna 9 maanden geleden..

Gr Zonneke

Zo, de "keuring" is weer goed doorstaan. Ik blijf ook steeds maar zeggen hoe snel het gaat. Onvoorstelbaar gewoon. Een jaar geleden zaten we met dikke buiken en nu hebben we een baby die zich razendsnel ontwikkelt.

Groeten pinklady

Hoi Zonneke,

Grappig, ik zit hier net een beetje op dit forum te kijken (schrijf zelf op het vivaforum) en mijn zoontje Mark is ook van 19-06-06. En ook gisteren naar het consulatiebureau geweest. Hij is alweer 9500 gram en schrik niet 79 cm...

Mark is dan ook echt een lange bonestaak (heb ik vandaag zelf mogen aanschouwen....)

Wij mogen donderdag weer met Kari. Ik ben benieuwd. Volgens onze eigen weegschaal weegt ze meer dan 10 kilo. Ik ben erg benieuwd hoe lang ze nu is.

72,5 cm met 9.230 gr is heel mooi. En idd, wat gaat het hard hè....

Tje mama van Kari, word ik meteen betrapt bij het "vreemdgaan"......  Maar je beschrijving is juist. Mark is echt een lange bonenstaak. En Kari wordt ook vast wel weer goedgekeurd. Door mij in ieder geval wel!!!
Ik lees  een enkele keer wel eens was mee  op dit forum, maar had nog niet gelezen dat er nog mama was van een jongetje dat gelijk met Mark geboren is.

Mark is inderdaad lang! Okke is ook niet de kleinste, die meet inmiddels ruim 77cm met een gewicht van 9600gram. Ook hij is niet dik, dus ik kan me wat bij die lange bonestaak voorstellen !

Wat gaat het toch hard! Volgende week is Okke alweer 10 maanden. Meneer loopt volop langs de tafel, begint nu ook een willetje te krijgen en de eerste woordjes komen eraan. Mama zei hij al heel lang, papa vertikt hij, maar sinds een paar dagen heeft hij "dat", "die" en "da"(=daar) erbij.

Over 2-3 maandjes vieren we allemaal alweer de eerste verjaardag van onze kindjes!

Terug
Bovenaan