Consultatiebureau verpleegkundige

Ik krijg de kriebels van de verpleegkundige op het consultatiebureau.
Ze oogt erg onzeker/nerveus en kijkt je nauwelijks aan. Ze voert geen gesprek maar kijkt alleen naar wat mijn zoontje (nu 4 maanden) op dat moment doet. De arts vraagt gewoon of hij bepaarde dingen al kan.
Mijn nekharen gaan gewoon overeind staan.
Wat kan ik hieraan doen? Is het bijvoorbeeld mogelijk om elk bezoek bij de arts af te leggen? Hebben jullie hier ervaring mee?
 
Geen ervaring mee, maar werkt er maar 1 verpleegkundige bij het CB? Als er meerdere zijn zou je misschien kunnen kijken of je in het vervolg op een dag kan gaan dat deze niet werkt? Volgens mij is het niet mogelijk om elk bezoek alleen bij de arts te doen, maar je zou het altijd kunnen vragen natuurlijk.

Veel succes!
 
Je er niet zoveel van aantrekken. Hoevaak zie je haar nou en hoelang? Er komt steeds meer tijd tussen de bezoeken en dan wisselen de arts en verpleegkundige ook nog af. Wat maakt het dan uit? Je ziet zo iemand vanaf nu zo'n 1 keer per 4 maanden 10 min. Straks nog minder. Gewoon naar het cb gaan en je niet zoveel van haar aantrekken.
 
Ik ben overgestapt naar een ander CB. Ik had ook nogal wat problemen met de ene verpleegkundige. Bij de andere heb ik een hele lieve vrouw. Ik had al een aantal keer een rotopmerking van haar gehad en daar ook al wat van gezegd, maar daar werd het natuurlijk niet beter op. Dus ik zou kijken of er een ander cb dicht bij je in de buurt zit. Bij mij scheelde het qua afstand namelijk helemaal niks.
 
... aaaaaaaaa.... leuk hee cb... ik heb zelf ook een verplegkundig waar ik rond 6 maanden afspraak echt geek werd er van.. en echt niet meer wilde... met 11 maande toch weer geweeste en toen.. was het een super gesprek... en volde ik me op min gemak...

ik zou zegen ga een twede keer misschien heeft ze der dag niet...

maar wat ik je ook mee wil geven is dat het dus niet verplicht is... je hoeft niet naar de cb... net als dat de prikken ook niet verplicht zijn.. wil je die wel maar niet meer naar cb... weet ik niet hoe dat kan... misschien via huisharts of GGD...
 
Consternatiebureau ;-) (zit hier ook eentje die ik wel wat kan aandoen, heeft zoontje uitgemaakt voor huilbaby, moest hem laten huilen terwijl er wel iets was. Erg kortzichtig..)

Niets van aan trekken, je ziet haar maar even en daarna is het klaar. Advies kun je altijd elders halen en nog even dan zie je het CB niet meer ;-)
 
Terug
Bovenaan