Consultatiebureau

<p>Hallo allemaal. Ons consultatiebureau heeft op dinsdag ochtend inloop/ weegmoment. Dit echter de enige dag dat wij absoluut niet kunnen gaan. Nu zit er 2 maanden tussen de afspraken in maar ik zou graag een keer extra willen gaan om wat te overleggen betreft flesjes / eten etc. Mag je ook naar een ander consultatiebureau (bij bijvoorbeeld het dorp hiernaast?)? </p><p>Groetjes Nicole </p>

Voor zover ik weet is dat niet de bedoeling maar vragen staat vrij natuurlijk.. maar kan je niet een afspraak maken bij je eigen voor tussentijds?

Ja hoor, dat mag zeker! Je bent niet verplicht om naar je 'eigen' consultatiebureau te gaan. Het staat je vrij om bij het inloopspreekuur van een ander bureau naar binnen te stappen. Wel zou ik van tevoren even contact opnemen om aan te geven dat je graag langs wil komen.. 

Fijn om te horen. Telefonisch merk ik dat de mevrouw (2x gebeld, 2 verschillende) mij niet begrijpt of ik haar niet. En schema's en adviezen komen raar over op mij. Ik zal eens bellen met het consultatiebureau. Misschien kan ik tussendoor een keertje. Dankjulliewel! 

[quote quote=10220656]Fijn om te horen. Telefonisch merk ik dat de mevrouw (2x gebeld, 2 verschillende) mij niet begrijpt of ik haar niet. En schema’s en adviezen komen raar over op mij. Ik zal eens bellen met het consultatiebureau. Misschien kan ik tussendoor een keertje. Dankjulliewel![/quote]
Herkenbaar, telefonisch is t echt waardeloos

Op ouderchat.nl. kun je ook vragen stellen. Maar je moet het net treffen met de medewerker, sommige zijn waardeloos. (Maar dat is bij ons op het consultatiebureau zelf ook zo)

Terug
Bovenaan