Consultatiebureau

Hallo,

Vandaag moest ik weer naar het cb toe. En Jamie was supergoed gegroeid. Vorige keer was hij: 4885 gr en 59 cm. Nu was hij: 6335 gr en ong. 63 cm. De lengte kon ze niet zo goed meten, want hij wou zijn beentje niet strekken.

Hij heeft ook weer zijn prikjes gehad en net als bij de eerste keer liep hij paars aan van het huilen. Echt heel zielig. Maar ja ook dat hebben we weer gehad.

Verder mocht ik hem in de buggy gaan zetten, want hij is de wandelwagenbak bijna uitgegroeid. Dat hebben we net dus gelijk even uitprobeerd. zie het resultaat:

Lief he??

Groetjes Natasja

Aaah,.. wat een lekker manneke! En wat ziet het er schattig uit hé! Super foto!

Ik kan Kay ook nog maar nét in de bak leggen, maar doe dit dus al een tijd  niet meer omdat hij dit niet meer wil. Hij wil om zich heen kunnen kijken.
Daarbij gaat de maxicosi nog wel hoor, maar het zal niet lang meer duren.
Ik ben benieuwd wanneer wij hem in de buggy mogen doen.
Heb net een geweldig leuke voetenzak gekocht en ben wil  wel eens zien hoe het staat!

Esmé mv Kay

Lieve foto!
Hoe oud is Jamie?
Merel is vorige week donderdag naar het CB geweest en woog ook 6.3 kilo en ook 63 cm! (ze was toen 14 weken)

Ze kan nog net in de bak liggen, maar word wel krapjes aan hoor..
De 6 maanden gaat ze niet redden.
Als het echt niet meer fijn is voor haar dan ga ik ook dat andere ding gebruiken!

groetjes Elise

Hoi,

Jamie is morgen 14 weken. De arts van het cb zei dat je niet zo zwaar aan die regeltjes moet tillen. Ze geven dat advies alleen omdat er mensen zijn die de kindjes in de buggy of maxi cosi laten slapen. Als je het alleen om te vervoeren gebruikt dan maakt het niet zo heel veel uit. Dan mag je kindje ook af en toe echt wel wat langer dan 2 uur in de maxi cosi. Jamie vind de wandelwagenbak ook helemaal niet leuk meer en begint te huilen als ik hem erin leg. Dit vind hij wel geweldig. Nou dan is voor mij de keuze makkelijk.

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan