consultatiebureau

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

vanmorgen zijn we weer naar het consultatiebureau geweest. Stijn weegt nu 9.692kg en is 75.5cm. Hij is in twee maanden tijd twee cm gegroeid en bijna driehonderd gram aangekomen. Zijn hoofd is niet gegroeid, maar dat schijnt vaker voor te komen op deze leeftijd.

Over de ontwikkelingen van Stijn was de arts supertevreden. Hij doet alles wat hij moet doen en nog veel meer. Het onderzeken van de buik was lastig omdat Stijn niet op zijn rug wil liggen dus heeft ze staande gedaan. Zijn balletjes zijn wat omhoog gekropen maar dat was niet zorgwekkend.

Wederom verbaasde de arts zich erover hoe sterk Stijn is. En dat bewees hij ook even want hij kreeg twee vaccinaties en de tweede heeft ze over moeten prikken omdat Stijn de naald uit zijn beentje trapte. Arme Stijn. Gelukkig was hij weer getroost zodra ik hem oppakte en hij zwaaide zelfs nog naar de arts toen we weg gingen.

Kortom, Stijn is helemaal goedgekeurd. Nog even een complimentje gekregen omdat hij nog borstvoeding krijgt en we konden weer naar huis!!!

Groetjes van een trotse marloes

Hoi Marloes,

Heerlijk he als ze van het consultatiebureau een compliment geven dat het zo goed gaat. Doet een moeder (en natuurlijk ook een vader) altijd goed.
Bij een ander topic las ik dat het met jou ook steeds beter gaat. Gelukkig. Moet wel regelmatig aan je denken. Merk je nu dat nu het beter weer is je ook beter in je vel zit. Ik merk dat namelijk zelf wel want je hebt dan gewoon meer zin om iets te ondernemen.

Geniet maar lekker van je erg snelle ventje en natuurlijk ook van je andere kinderen.

groetjes
Inge

Hoi Marloes,

alles goed?
Fijn dat Stijn weer helemaal is goedgekeurd!
Roy laatst ook en hij kreeg precies dezelfde reactie
over zijn kracht: met de prikken sloeg hij wild en hard met
zijn armen en benen heen en weer zodat we hem bijna
met 2 personen niet eens konden houden! Zo sterk, riep ze!
En de opmerking dat hij wel een heel druk kind is werd geplaatst, tja dat wist ik natuurlijk allang.. (zie andere topic van mij over vermoeidheid haha)

Wat wordt Stijn trouwens uitvoerig onderzocht als ik jou zo hoor.. bij Roy worden de balletjes en buik etc. niet meer onderzocht. Ik denk wel dat dit bij elk c.buro weer anders gebeurt...

Fijne dag meid en geniet van je mannetje (en de rest van je gezin natuurlijk)

Terug
Bovenaan