consultatiebureau

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Vanmiddag met Isis op het consultatiebureau geweest. Het gaat heel goed met ons dametje! Qua lengte en gewicht zit ze helemaal op het gemiddelde. Met zelf gaan zitten is ze vrij snel, de meeste kindjes schijnen eerst te gaan kruipen én dan pas zelf te gaan zitten. Ons meisje vaart haar eigen koers en ze heeft er zin in dat straalt ze blijkbaar ook uit!
 En jawel! Het derde slaapje mag er af, ze raadde het zelfs aan en vond het meer kindvriendelijker dan Isis na 1 uurtje slaap wakker te maken voor de laatste fles.
Ligt ze, denk ik, ergens tussen 19:00 en 20:00uur in bed!
Haar 'nieuwe'schema:

7:00 papfles
slapen
10:45 fruithap
11:45 boterham + beleg
12:30 150ml melk
slapen
15:30 Diksap + tussendoortje
17:00/17:30 warme hap + toetje
badje/wasje
19:00/19:30 200ml fles
naar bed

x Esther

Fijn hoor dat het goed gaat!
Ik vind het ook zo zielig om Teun na dat uurtje s`avonds wakker te maken.
Het schema ziet er goed uit!
Hoe oud is jou kindje ook alweer? (nog steeds zwangerschapsdementie)

Groetjes Mikkie.

hoi,

wat fijn dat het zo goed gaat! wij zijn vandaag ook op het cb geweest, hier ook alles in orde  ik zit ook alleen wat met de slaaptijden te klungelen, nu heeft hij vandaag maar een keer geslapen en niet eens zo lang bijna 1,5 ur, maar hij was vanavond ook helemaal doodop en jengelig, ik moet nog even kijken hoe ik dat het beste kan doen met die slaapjes, komt wel goed! maar jou schema ziet er prima uit zo!

groetjes susanne

Fijn he als alles goed gaat?!

Wij zijn vandaag ook op het cb geweest, alles is prima. Was vandaag een grote oogjes controle i.v.m eventuele vervelde tumoren. Was gelukkig allemaal goed. Het eten is ook allemaal prima maar Iris eet dan ook al helemaal met de pot mee (volgende week is ze 9 maanden).
Ze woog 9520 gram en was 73,5 cm lang.
Inmiddels zit te goed stevig en ze dachten dat het kruipen niet zo lang meer zou gaan duren. (laat maar komen, leuk!!!)

Fijn zeg, dat het zo goed gaat.
Mooi schema zo. Ik zoe met Efraim ongeveer precies hetzelfde.

Geniet maar lekker van je meisje en....
nu heb je nog een langere avond.

Terug
Bovenaan