Consultatiebureau

Hallo meiden,

Hoe is het met alle (nog) zwangeren en met alle baby's en kersverse mama's?

Vandaag ben ik voor de eerste keer met Tim naar het consultatiebureau geweest. Ik ken het natuurlijk nog van mijn oudste, dus wat dat betreft niets nieuws. Ik keek vooral uit naar het weegmoment. De laatste keer wegen was nl met 8 dagen, toen zat Tim nog onder zijn geboortegewicht. Dat was 3010 gram. Hij woog nu 3820 gram, oftewel hij is goed aangekomen! Ook hebben ze hem eindelijk gemeten: 52,5 cm.
Over een maandje krijgt hij alweer zijn eerste vaccinaties.

Even een ander vraagje: iemand hier ervaring met inbakeren?

Liefs
Ingrid

mooi dat alles goed is.
groeit nu goed dus.
toppie.
ik vind het zo zielig die prikjes. maja, is voor een goed doel. nl de gezondheid van de kleine.

ikke moet nog 5 daagjes tot we gaan inleiden, spannend.
mijn schoonzusje heeft de jongste ingebakerd gehad. anders wou hij absoluut niet slapen. voelde zich niet prettig met al die ruimte om hem heen in de wieg.
zelf heb ik er geen ervaring mee.

liefs smooty

Hey,
Ja die weeg momenten zijn spennend he!
Gelukkig is ie goed bijgekomen altijd leuk!
Ik heb geen ervaring met inbakeren, kun je misschien het beste hulp bij vragen, dat komt wel nauw zeggen ze!
Hier volgende week of de week erna naar het cb.
Geniet van je mannetje hoor!
Liefs MJ

Hey!

Toch altijd spannend zo'n weegmoment, vooral als het een tijdje niet is gebeurt!

Ik heb bij Joris een puckababy gebruikt, iets minder strak als inbakeren, maar werkte echt geweldig! Voelde meteen dat hij meer ontspannen was ook als ik hem niet in de zak had, zijn spierspanning was een stuk minder. Ik vind het een aanrader!

Liefs

Wat fijn dat je mannetje het zo goed doet! Ik heb zelf geen ervaring met inbakeren. Wisten ze er op het consultatiebureau niks over te vertellen?
Misschien een topic op het 'gewone' forum plaatsen??

Greetz Esz

Hey meiden,

Ik heb voor a.s. dinsdag een afspraak op het bureau om het inbakeren uitgelegd te krijgen.
Tim 'maait' nogal met zijn armen en wekt zichzelf zo nogal eens, vandaar dat we evt het inbakeren willen proberen. Ik ben benieuwd hoe het dinsdag is.

Gr Ingrid

Terug
Bovenaan