Consultatiebureau

Afgelopen donderdag zijn wij met Bodhi naar het consultatiebureau geweest!
Hij was toen 8,5 week en woog 4720 gram en is 56,5 cm.
Prachtig gegroeid! Nog kleiner dan gemiddeld, maar dat was hij met de geboorte ook, dus super!
Daarna gesprekje met de wijkverpleegkundige. Wij maakten ons zorgen over een randje op zijn achterhoofdje, zijn schedelnaad...
Maar dat was gelukkig niks ernstigs! Een hele opluchting.
Hij heeft een prachtig rond bolletje, maar je voelt zijn schedelnaad heel duidelijk. Op internet zie je dan veel horrorverhalen...maar dat was niet bij ons het geval!

Daarna die vreselijke prikjes...bij de eerste sprong mijn vriend al op en na de tweede waren we beide toch weer even van slag. Blijft zo sneu! de wijkverpleegkundige ging ons meteen een knuffeltje geven, dat was zo lief. Ze vond het zelf ook naar om te doen, altijd bij de eerste prikjes zei ze.

Je hoort altijd veel verhalen over het consultatiebureau, maar ik ben er altijd zo tevreden. Ik heb nog nooit klachten gehad, voel mij altijd erg serieus genomen en niet betutteld.
En nu nog zo'n lieve reactie ook.
Natuurlijk moet je alles ook met je eigen gevoel doen, maar ik vind het fijn dat mijn kleintje(s) toch ook in de gaten gehouden worden qua groei en ontwikkeling.

Fijn weekend iedereen!!
Ik ben net gebeld door mijn vriendin of ik maandag mee ga naar Marco Borsato!! Haar vriend kan onverwachts niet, dus mag ik zijn kaartje hebben! Mijn weekend begint super!

Liefs Brigitte

Fijn dat het zo goed gaat met Bodhi! Sneu die rpikkjes he, Gideon moet donderdag!!!!!! Ben benieuwd!!!!! Ik vind het ook altijd super leuk om naar het consultatiebureau te gaan (behalve de prikjes dan). En je kan doen met de tips wat je wilt, ik ben altijd blij met de controle en tips die ze geven. Wij hebben er een nieuwe arts zitten, en ik had het over het spugen van Gideon kreeg ik gelijk allerlei tips en foldertjes (zelfs 1 over de post) en nu ook met het inbakeren, een boekje en zijn ze langs geweest om het voor te doen. Dus ik ben er erg blij mee!

Heel veel plezier bij Marco!!!!!!!!! Wat super zeg! Fijne weekend!

Liefs Marie

Had je verhaal al gelezen op hyves maar niet van die schedelnaad! Wat fijn dat dat ook goed is!

JIj ook een heel fijn weekend en heeeeeeeeel veel plezier bij Marco! Super jaloers! :)

Laat je even weten hoe het is geweest?

Liefs Kim

Hey Brigitte,

Fijn te horen dat alles goed is met Bodhi! Een hele opluchting, dat er niets geks is met zijn schedelnaad.

Mijn eerste bezoek aan het cb was niet zo denderend, omdat er nogal veel onbegrip was dat ik met bv wou stoppen/afbouwen. Gelukkig was ons 2e bezoek incl de beroemde eerste prikjes een betere ervaring. Alleen zijn die prikjes zo sneu voor de kleintjes. Laura heeft de hele dag geslapen. Ze was toch wel een beetje van slag.

Veel plezier bij Marco Borsato!!

xxx

hoi Brigitte,

ik wil je niets aanpraten, maar hou de schedelnaad wel in de gaten. Ook bij Lieke voelde ik een verdikking op de schedelnaad. Het CB kon zich in eerste instantie niet vinden in mijn zorgen, maar bij de volgende controle gaf de arts aan dat de verdikking ook haar zorgen baarde.

Terug
Bovenaan