Consultatiebureau

Weet iemand van jullie dit. Toen er iemand kwam voor het hielprikje en de gehoortest, werd mij verteld dat de wijkverpleegkundige ook nog langs zou komen als Zoë 2 weken was. Volgens de vk zouden ze zelfs van te voren bellen. Maar ik heb tot nu toe niemand gezien of gehoord, en Zoë is zaterdag al weer 3 weken... En met 4 weken moet ik zelf met haar naar het bureau... Beetje vaag allemaal.
Ik weet eigenlijk ook niet of ik voor die afspraak op het bureau zelf moet bellen, of dat ik bericht krijg... Dacht, dat vraag ik wel als ze hier zijn...

@Tamjo, jij moet ook in Soest denk ik?? Hoe ging dit bij jou??
 
Bij mij kwamen ze een dag later...had de vrouw van hielprik en gehoortest geregeld omdat mijn bv niet meer wou...
Week later kwam mijn eigen wijkverpleegster omdat ze zelf die ene keer niey kon...
Zal even cb bellen. Beetje raar dat je nog niks gehoord hebt en geen afspraak hebt..
 
Bij mij kwamen ze ook thuis toen j'velino 2 weken oud was, ze hadden van te voren gebeld om een afspraak te maken volgende week voor het eerst zelf langs de cb ben benieuwd !! Xx ziana
 
Hey.

Klopt bij mij is de wijk verpleegkundige geweest nog voordat ze twee weken oud was.

Daar kreeg ik gelijk de afspraak mee voor gister dus.

Gister geweest bij de arts. Alles was goed en mevrouw was 3810 gr en 50 cm. Goed gekeurd dus ;-)

Ik zou ff bellen als ik jou was. Ik ga idd ook in Soest.
 
Heb inmiddels gebeld. Ze hebben n notitie gemaakt over het feit dat er nog niemand geweest is. Er stonden wel al 2 afspraken in.... Vreemd.

Maar goed, ik weet nu in ieder geval wanneer ik naar het bureau moet en dus ook al wanneer Zoë haar eerste prikje(s) krijgt...arm kind ;-)
 
Zoë op 10 januari ;-) Zouden we elkaar daar bijna tegenkomen, haha. Ik hoop dat ze minder hard gilt dan bij de hielprik, dat was echt niet normaal...

Heb jij de vaccinatiekaarten al in huis?
 
Terug
Bovenaan