Consultatiebureau...

... de een zweert erbij, de andere gaat omdat het "moet".... Ik hoor bij de laatste categorie!

Vandaag weer langsgeweest. Onze Faye is nu 12 weken en is 5700 gram en 59 cm. Ze gaat goed, maar is niet zo'n groeierd als haar broers en zussen.

Ons kleine oogappeltje!
Nou drinkt ze ook niet zoveel. Ze kan met moeite 150 cc naar binnen werken...
Maar verder doet ze alles goed!

5 voedingen. Maar ze komt niet om de 4 uur hoor.

De ene keer is het om 8.00-12.00-15.00-18.00- 20.00 en de andere keer 8.00-12.00-16.00-20.00-23.00

Als ze om 20.00 al 5 voedingen heeft gehad dan gaat ze lekker naar bed en slaapt ze door anders blijft ze beneden in de box tot 22.30 en maken we haar wakker voor de laatste fles.

Werkt eigenlijk perfect. In een gezin van 7 personen kan niet alles volgens het boekje gaan en planning is ver te zoeken. Het gaat zoals het gaat zeg maar en dat werkt voor ons prima! ;-)

Vind t altijd wel leuk om te weten hoe ze gegroeid is. En verder, zitten soms best handige tips bij.
Heb tot nu toe alleen maar prettige mensen daar gehad, geen vervelende ervaringen hier dus.

Ik ga ook omdat het moet vreeeeeselijk al merk ik dat ik er wel makkelijker in wordt. De eerste moest zijn Lichaamsdelen aanwijzen en deed dat daar niet. Ik nog vragen toen we wegliepen maar kwam er niet uit. Ik dacht die jongen kan het echt net ewat sneu. We hadden net de hele dierentuin geoefend die weken ervoor naar geen neuzen en armen hahsh. Hij moest terug op controle want dan zou hij als hij het niet kon extra naar de Psz mogen. Zaten we in de tuin, ik dachttoch nog eens proberen en jawel hoor tot zijn navel en teen aan toe hahaha. Dus....ik heb geleerd niet gelijk druk te maken en soms zeg ik ook iets niet. Ik DACHT dat bij de eerste 1 armpje wat achter bleef met ontwikkelen dat heb ik maaaaande moeten horen terwijl het na twee weken bij was getrokken. De andere kant was gewoon zijn voorkeurskant. Nu zie ik dit bij onze dochter weer. Maar ik zeg niks.... Als het erger wordt of niet weg.gaat trek ik wel aan de bel hahaha

Terug
Bovenaan